Anime Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anime Angels


 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Happy birthday me...

Ga naar beneden 
+2
Vincent
Seth
6 plaatsers
AuteurBericht
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyzo jun 19, 2011 1:19 am

Seth lag onderuit gezakt op de bang, Serenity wist dat hij jarig was en had hem een cadeau gegeven. Ze was echter net naar haar werk gegaan en Seth lag in zijn eentje thuis. Zover hij wist wisten enkele mensen en engelen het maar hij verwachtte niemand aangezien hij zo vaak naar een ander onderwerp ging. Lillith de demon zat zichtbaar voor hem op de stoel rechts van hem. "Seth toch, je hoeft hier niet alleen te zijn. Ga gewoon lekker uit of blijf thuis dat kan ook alleen dan zit je hier met een demon." zei ze zacht en doordringend. Ze zat echt in een houding zoals je verwachtte van een vrouwelijke demon. Ze zat met haar benen over elkaar achterover in de stoel met haar armen op de leuningen alsof het een hele dure troon was. Ze glimlachte en Seth lag rustig op de bank met zijn hoofd achterove zodat hij Lillith aankeek. "Ik wil alleen zijn...." zei hij rustig. Lillith schudde haar hoofd "ik weet waar je aan denkt maar daar komt niks van in. Ik blijf hier gezellig eventjes met jou je verjaardag vieren," zei ze. Precies op dat moment ging de bel en Seth stond op om open te doen.

-IEDEREEN MAG KOMEN XD, Seth is jarig dus hij is in een halve goede bui XD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 69
Punten : 9667
Reputatie : 0
Registratiedatum : 02-05-11
Woonplaats : Helmondo

Anime Profiel
Leeftijd: 18.
Geslacht: Male.
Soort: Mens

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyzo jun 19, 2011 3:50 am

Vincent had van zijn zusje gehoord dat Seth jarige was, die scheen het erg goed met hem te vinden. Hij wist precies wat hij ging doen daar mar dat zag hij dan wel weer. Ook kende hij zelf seth niet zo goed, dus wist ook niet precies wat hij moets verachten van zijn verjaardags feest. Maar hij was wel oke naar zijn doen. En hij wou hem toch eigenlijk ook wel een beetje beter leren kennen. Rustige liep hij door de gang van het apartementengebouw terwijl hij naar de goede kamer zocht. hij hoopte toch wel op een knal feest je word niet iedere keer 16. Rustige gleed zijn blik over de verschilledne dueren op zoek naar seth apartement. Toen hij dacht de goede deur gevonden te blijf hij even wat twijfelend naar het apartmentnummer kijken die op de deur stond maar hij had zo gevoeld dat dit het was. Waarna Vinent rustige aan belde aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyzo jun 19, 2011 4:43 am

Seth deed rustig de deur open en zag toen Vincent staan. Seth twijfelde even en keek een beetje verbaasd. "Hey Vincent, ik wist niet dat er iemand zou komen.... aangezien ik geen feest geef." zei Seth. Hij stond wel erg voor aap dus besloot hij een smoes te gebruiken, "Want mijn ma is op bezoek," vervolgde Seth. Hij keek Lillith aan die zich al had aangepast. Ze had bruin lang haar en zag eruit als 35 toen ze naar de deur liep. "Heey, ik ben Chantal McGonn," zei Lillith met een glimlach en stak haar hand uit naar de jongen. "Ze is langsgekomen aangezien ik normaal op mezelf woondde maar ze er toch bij wou zijn als ik dan zestien zou worden." vertelde Seth. Lillith glimlachte en wreef met haar andere hand over Seth's schouder. "Mijn Seth word nu een man," zei Lillith met een glimlach en gaf Seth een kus. Ondertussen blafte Seth via telepatie 'Niet overdrijven Lillith,' waarop ze reageerde 'Kan ik er wat aan doen dat ik me zo goed kan inleven in je moeder,' klonk het met een giechel in Seth's hoofd. Lillith keek naar de jongen die voor hem stond en ze las zijn gedachten. "Vincent? was het. Seth heeft me over wat mensen verteld. Ook over jou, jij bent de broer van twee andere bekende van hem klopt dat?" vroeg ze met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 69
Punten : 9667
Reputatie : 0
Registratiedatum : 02-05-11
Woonplaats : Helmondo

Anime Profiel
Leeftijd: 18.
Geslacht: Male.
Soort: Mens

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyzo jun 19, 2011 5:01 am

Vincent wachten rustige af hopelijk was dit het goede adres. Toen de werd open gedaan en er een verbaasde Seth tevoorschijn kwam. Kon hij een glimlach niet onderdrukken maar hij was ook wel verbaast hij was alleen zo leek het. Geen muziek geen gelach of iets wat op een feestje aanduidde. Wat hem een beetje verbaasde. Blijkbaar had hij toch wat verkeerd gedacht over Seth, maar hij kende seth ook bijna niet. Wat wist hij nou van eigenlijke van hem, bijna niks. 'Hey Vincent, ik wist niet dat er iemand zou komen.... aangezien ik geen feest geef." Zei Seth, wat was dat nou geen feest Vincent wou er op in gaan of vragen waarom maar de rede kwam er al snel bij. ‘Want mijn ma is op bezoek.’ Klonk het, Vincent knikte andere keer dan maar een feest ging het in zij gedachten. De moeder kwam tevoorschijn en Vincent glimlachte vriendelijk naar haar. ‘Heey.’ Zei Vincent niet echt wetend wat hij nou moest doen en of hij wel welkom was. ‘Ze is langsgekomen aangezien ik normaal op mezelf woonde maar ze er toch bij wou zijn als ik dan zestien zou worden.’ Vertelde Seth verder Vincent knikte begrijpelijk en kon een lach niet onderdrukken toen hij hoorde wat zijn moeder zie. ‘Ja, hij word nou een echte man.’ Zei hij wat plagend en glimlachte naar Seth die zich vast doodschaamde nou. ‘Vincent?’ Vroeg de moeder van Seth ineens. ‘Seth heeft me over wat mensen verteld. Ook over jou, jij bent de broer van twee andere bekende van hem klopt dat?’ Vroeg ze, Vincent knikte even. ‘Ja dat klop van me andere broer en zusje. Ik dacht die zullen hier ook wel zijn of komen nog wel.’ Zei Vincent vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyzo jun 19, 2011 5:55 am

‘Ja dat klop van me andere broer en zusje. Ik dacht die zullen hier ook wel zijn of komen nog wel.’ Zei Vincent vriendelijk. Lillith glimlachte en Seth antwoordde "Die zijn hier niet, ik had in de eerste plaats ook niet verwacht dat er iemand zou komen of zich ook maar had herrinnerd dat ik jarig ben vandaag," vertelde Seth. Lillith glimlachte in haar mensen gedaante, Seth zag het eigenlijke gezicht van Lillith vals grijnzen. 'Wat een beleefde jongeman, jammer,' zei ze in Seth's gedachten. Seth wou niet eens vragen waarom ze dat vond maar hij wist wel wat ze had gedaan als Vincent onbeschoft was geworden. "Er is hier dus geen feest maar dat kunnen we wel geven, want mijn moeder gaat zometeen weg. Alleen me nichtje zou wel zometeen komen. Toch mam?" zei Seth. Lillith fronste 'dan kan ik je moeder niet spelen... aw.' zei ze in Seth's gedachten maar grijnsde toen. "Dat is waar ik moet nu gaan," terwijl ze wegliep verscheen de schim van een meisje rechts van haar. De illusie liep door maar Lillith verwisselde van plaats. Het meisje dat ze nu was zag eruit als 21 en had lang stijl zwart haar met een vriendelijke glimlach. Ze rende op Seth af en knuffelde hem fijn. "Neefje!" riep ze uit. Terwijl ze Seth fijn kneep. 'Dan pest ik je maar zo,' grijnsde Lillith in gedachten. "Ik ben Samara," zei ze tegen Vincent en glimlachte. "zo neefje, je wou een feestje geven?" vroeg ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 69
Punten : 9667
Reputatie : 0
Registratiedatum : 02-05-11
Woonplaats : Helmondo

Anime Profiel
Leeftijd: 18.
Geslacht: Male.
Soort: Mens

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyzo jun 19, 2011 6:36 am

‘Die zijn hier niet, ik had in de eerste plaats ook niet verwacht dat er iemand zou komen of zich ook maar had herinnerd dat ik jarig ben vandaag.’ Zei Seth, daar was hij zelf ook wel achter gekomen dat zijn broer en zus er nog niet waren. ‘Oke, Edhel heeft het tegen me gezegd wanner je jarige bent.’ De moeder van Seth glimlachte vriendelijke naar hem, wat hem een beetje een ongemakkelijke gevoel gaf. Vincent keek rustige naar Seth terwijl hij zijn verhaal deed. Hij had dus ook nog een nichtje en zijn moeder ging weg zo. Dat kwam mooi uit konden ze toch nog een feestje houden als er nog meer mensen kwamen maar Seth ging er niet vanuit. Maar dat zag hij dan dalijke wel als er meer mensen kwamen. ‘Dat is waar ik moet nu gaan.’ Hoorde hij de moeder van Seth zeggen, mooi zo. ‘Oke, dag mevrouw. Leuk u ontmoet te hebben.’ Zei Vincent beleefde terwijl ze wegliep. Het nichtje van Seth kwam er al aan gerend en knuffelde hem even. Waarna ze zich voorstelde als Samara en glimlachte. ‘Hoi, ik ben Vincent.’ Ze zag er niet verkeerd uit, ze was best wel knap. Vincent grijnsde even naar haar. ‘Nou tijd voor een feestje.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy

Kathy


Aantal berichten : 39
Punten : 9594
Reputatie : 0
Registratiedatum : 14-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ROTTERDAM

Anime Profiel
Leeftijd: 14 years 'ld.
Geslacht: Female ♀
Soort: Mens

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyzo jun 19, 2011 6:43 am

Kathy had via via van een aantal meiden in groepjes gehoord dat iemand jarig was. Ze beschreven hem als ‘Seth’ en hadden hem vervolgens beschreven. Daaruit kon ze de conclusie trekken dat het die ene jongen was waar ze in de kantine een conflict mee had. Maar uiteindelijk waren ze op een bankje pratend geëindigd. Ze wist niet wat er uiteindelijk van geworden was. Ze was via een sneaky manier erachter gekomen waar hij precies woonde. Ze was namelijk best goed in mensen ongezien volgen, om het maar toe te geven. Maar ze vond het altijd wel leuk om haar gezicht te laten zien. Ze was achter haar naaitafel gaan zitten en had uren nagedacht over wat ze voor hem kon maken. Kathy had geen geld en was dol op kledingstukken maken. Dus de meeste cadeaus waren altijd zelfgemaakt en om aan te trekken. Ze was op de conclusie gekomen om een shirt voor hem te maken. Al wist ze niet wat zijn precieze maat was, het boeide haar niet. Uiteindelijk was er een normaal blauw T-shirt uit gekomen. Naar schatting had ze gehoopt dat hij wel paste. En anders had de jongen gewoon pech. Ze had er uiteindelijk wat blauw cadeaupapier omheen gedaan en had hem klaargelegd in de gang.
Toen ze eindelijk aan kwam lopen bij het huis merkte ze dat de deur al open was. Ze zag de jongen die ze eerder ontmoet had voor de deur staan. Ze liep er heen en tikte hem op zijn rug. Zodra hij zich had omgedraaid had ze het pakje in zijn handen geduwd. “Hoi,” zei ze elkel droog. Daarna vielen haar de anderen in de gang op. Ze keek ze enkel wat aan. Ze had geen idee wie het waren en was voorlopig niet van plan om wat tegen ze te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyzo jun 19, 2011 7:10 am

. “Hoi,” zei een meisje dat tegen haar rug tikte. Seth draaide zich om en kreeg een pakje in zijn armen geduwd en Kathy keek hem aan. Seth knipperde even verbaasd. "Hoe weet je waar ik woon en dat ik jarig ben?" vroeg Seth maar glimlachte even. "Bedankt in ieder geval, blijkbaar wisten meer mensen dan ikzelf dat ze zouden komen." zei Seth lachend. Ze zouden een feestje moeten maken, "In ieder geval, drinken en snacks hebben we nog genoeg dus dat gaat. Stereo heb ik, het enige wat we nodig hebben is gewoon meer mensen en soort van versiering." zei Seth en hij keek hun aan. Lillith glimlachte liefjes naar Vincent en Kathy. "Kathy, dit zijn Samara en Vincent. Vincent en Samara dit is Kathy." zei Seth met een glimlach en liep naar binnen en hun mochten ook komen. Gelukkig was het een heel groot appartement, gewoon een huis in een flat gebouw. Seth keek naar Samara die rustig bleef lopen. "Zo, mijn neefje heeft veel vrienden zo te zien." zei Lillith. 'Seth, daar gaat je verjaardag in je eentje,' lachte Lillith in Seth's gedachten. Eigenlijk vond Seth het zo veel leuker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 69
Punten : 9667
Reputatie : 0
Registratiedatum : 02-05-11
Woonplaats : Helmondo

Anime Profiel
Leeftijd: 18.
Geslacht: Male.
Soort: Mens

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyzo jun 19, 2011 8:05 am

Het werd eigenlijk wel tijd dat ze naar binnen gingen in plaats van hier op de gang blijven staan. Vincent zag dat er nog een meid aankwam lopen met een cado in haar handen. Kijk daar hebben we al weer een iemand er bij. Vincent keek haar even vriendelijk aan, ze tikte Seth op zijn rug en duwde het cado in zijn handen. Seth leek even weer net zo verbaasd bij haar net zoals Seth bij hem was geweest toen hij aanbelde. Maar er kwam en snel een lach en een lachende opmerking van af. Toen Seth haar voorstelde, knikte Vincent even vriendelijke naar haar. ‘Aangenaam Kathy.’ Ondertussen hoorde Vincent wat Seth zei. ‘In ieder geval, drinken en snacks hebben we nog genoeg dus dat gaat. Stereo heb ik, het enige wat we nodig hebben is gewoon meer mensen en soort van versiering.’ Versiering niet zo gek idee even keek hij met een lach naar Seth, waarna hij naar binnen ging, Seth had een mooi ruim appartement het leek meer op een huis door de grote. ‘Lekker groot hier, hier kunnen we wel een leuk feestje in geven Seth.’ Vincent had er nou al zin in alleen nog wat meer mensen voor de gezelligheid. Maar dat had Seth al gezegd, Vincent liep rustige naar de stereo en bekeek de Cd’s die er lagen. er zatten een paar Cd's van green day tussen en og wat andere goede bends. Vincent legde de cd's waar neer en ging rustige op de bank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy

Kathy


Aantal berichten : 39
Punten : 9594
Reputatie : 0
Registratiedatum : 14-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ROTTERDAM

Anime Profiel
Leeftijd: 14 years 'ld.
Geslacht: Female ♀
Soort: Mens

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyzo jun 19, 2011 9:06 am

‘Hoe weet je waar ik woon en dat ik jarig ben?’ Vroeg Seth meteen. Ze keek hem even vaagjes aan. Ze besloot maar niks te zeggen, daar had ze geen zin in. ’Bedankt in ieder geval, blijkbaar wisten meer mensen datn ikzelf dat ze zouden komen’. De jongen lachte. Ze keek hem alleen aan. Zou hij haar hier niet willen hebben? Ze werd aan de anderen voorgesteld. Toen ze de andere jongen aankeek merkte ze dat hij haar aankeek. Ze deed even een stapje naar achter. ’Aangenaam Kathy, ’ Zei de jongen. Het enigste wat ze deed was hem een kort knikje geven. Waarmee ze hoopte dat hij begreep dat zij hetzelfde dacht bij hem. Al was dat vrij onlogisch. Seth begon over eten drinken, snacks, een stereo, meer mensen en versiering. Ze keek hem even vaagjes aan. Wat was zijn doel hiervan? Ze zag hoe de jongen die werd voorgesteld als Vincent naar de CD’s toe liep en ze bestudeerde. Die CD’s interesseerde Kathy niet zo veel. Ze bleef in het midden van de kamer treuzelen met wat ze moest gaan doen. Op de bank zitten, blijven staan? Ze had geen idee. Uiteindelijk koos ze maar gewoon om te blijven staan. Ze wou niet in de buurt van die Vincent zijn, die ondertussen op de bank was gaan zitten. Ze vond het maar een eng mannetje. Maar Kathy vond dat van iedereen die ze niet tot erg slecht kende, dus dat maakte niet eens zo veel verschil.
Ze keek wat om zich heen om het appartement te bekijken. Ze vond het erg mooi. Het was groot, ruim en ze wist zeker dat het veel geld gekost had. Waarschijnlijk was Seth dan ook echt steenrijk. Zijzelf kon zoiets natuurlijk helemaal niet betalen. Ze zuchtte even maar herstelde zich snel. Daarna keek ze weer naar de anderen met waar hun mee bezig waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyzo jun 19, 2011 10:18 am

‘Lekker groot hier, hier kunnen we wel een leuk feestje in geven Seth.’ had Vincent gezegd en was tussen de cd's gesprongen. Seth was even bezig met de laatste dingentjes opruimen terwijl Lillith in de vorm van Samara glimlachte.
Samara liep richting Kathy met een glimlach en ging naar haar toe, "Ik ben Samara, het nichtje van Seth. Fijn je te ontmoeten." zei ze glimlachend en ging naast Kathy staan. "Erg toch... van Seth. Dat die mensen achter hem aan zitten, niemand heeft het door. Alleen door dit feestje kan hij gaan opvallen, straks vinden ze hem... Dat zou heel erg zijn." Klonk Samara bezorgd en ze keek even een beetje nerveus. "In ieder geval, ik heb gehoord hoe jij en Seth elkaar hebben ontmoet. Het spijt me als hij zo'n hork was maar je begrijpt het vast wel nu." toen stond ze op en liep naar de keuken. "Willen jullie wat drinken?" vroeg ze en keek rond. Seth had alles opgeruimt en ging naar Vincent toe, "hoe gaat het met Axel en Edhel? Heeft Axel nog iets gezegd ofzo, over op het strand. Ik ben hem namelijk daar laatst nog tegengekomen." zei Seth en hij keek vincent even aan met een vriendelijk glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chama

Chama


Aantal berichten : 11
Punten : 9475
Reputatie : 0
Registratiedatum : 11-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: 16 jaar, 1346 in engel jaren
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyma jun 20, 2011 8:10 am

Chama liep rustig naar Seht's huis. Ze had van Aíma gehoord dat hij jarig was. Chama had afgesproken om samen met haar langs te gaan, maar er waren weer wat problemen in Aíma's dimensie die ze moest oplossen. Daar had Chama zelf geen last van. Ze hoefde zich niet druk te maken over dingen zoals summons. Summons hebben een eigen wil, dus deden ze ook wat ze zelf wilde. Chama zuchtte even van opluchting. 'Hey jij, rooie! Waarom loop je met een zwaard op je rug!'zei een jongen. Chama keek de jongen aan. Hij stond met een paar vrienden, en keek haar grijnzend aan. Weer zo'n sukkel die denkt dat hij alles kan, dacht Chama. Ze schudde haar hoofd en liep verder. Maar al snel voelde ze een hand op haar schouder. 'Rooie, ik praat tegen je!'hoorde ze de stem van de jongen achter haar. Hij draaide haar ruw om en pakte haar stevig bij haar schouders vast. Er stond een valse grijns op het gezicht van de jongen. Chama keek hem ongeïnteresseerd aan. 'Ik zou me maar los laten, voor dat je je handen kwijt bent.'zei Chama en schudde zichzelf los. Ze draaide zich om en liep een steegje in. Ze hoorde voetstappen achter zich en ze werd weer ruw omgedraaid. Maar deze keer had ze haar katana getrokken. Die stond nu tegen de keel van de jongen. De jongen liet haar meteen los. Ze duwde hem tegen de muur van het steegje en grijnsde. 'Wil je weten waarom ik een katana bij me heb. Om irritante jongens zoals jij op te ruimen.' De jongen keek haar angstig aan, maar ze glimlachte alleen maar vals terug. Als snel begonnen er blauwe vlammen op haar zwaard te komen. Ze kon de vlammen op haar zwaard maar voor een paar seconden uit houden. Maar nu brandde de vlammen in de jongens nek die begon te schreeuwen. Maar Chama duwde haar zwaard al verder, en je hoorde het metaal tegen de muur aan komen. Ze keek rustig naar de jongen die in elkaar zakte. Ze ging met haar vingers langs het metaal en maakte het schoon. Daarna liep ze weer rustig verder richting Seth's huis.
Toen ze daar aan kwam wilde ze aan bellen, maar zag dat de deur niet dicht was. Ze duwde die open en liep naar binnen. Chama liep naar binnen bij Seth en zag een drie anderen. Twee mensen. Maar de derde... Het meisje voelde niet aan als iets van deze wereld. Ze liep wantrouwend naar Seth toe. 'Hey Seth, gefeliciteerd. Je deur stond open dus ik liet me zelf in.'zei ze vrolijk en stak haar hand uit. Toen ze er naar keek zag ze dat er nog wat bloed op zat. 'Oeps verkeerde hand.' Ze stak haar andere hand uit en die was schoon. Ze glimlachte en schoot bijna in de lach. 'Zo wie is dat meisje daar.'zei ze fluisterend en wees naar het meisje waarvan ze al had gevoeld dat het geen mens was. 'Het is geen mens dat is zeker.'fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyma jun 20, 2011 8:28 am

'Hey Seth, gefeliciteerd. Je deur stond open dus ik liet me zelf in.'zei Chama vrolijk en stak haar hand uit. 'Oeps verkeerde hand.' Ze stak haar andere hand uit en die was schoon. Ze glimlachte en schoot bijna in de lach. 'Zo wie is dat meisje daar.'zei Chama fluisterend en wees naar Lillith. 'Het is geen mens dat is zeker.'fluisterde Chama. Seth pakte Chama's hand en trok haar mee. Ze kwamen in Seth's kamer, Samara bleef echter wel op haar plaats maar Lillith verscheen naast Seth. Lillith glimlachte, haar zwarte lange haar dat langs haar hoofd hing, ze was twee koppen groter dan Seth en haar amberkleurige ogen. "Chama, dit is ..... geen summon. Dit is een demon, haar naam is Lillith." Zei Seth. Lillith knikte en keek naar Chama. "Fijn je te ontmoeten, Ik wist dat Seth sterke bondgenoten had maar volgens mij ben jij wel ervaren voor een engel. Ik gok zo'n 1200 jaar krijgers ervaring. Ik moord al 650236 jaar, alleen mijn moorden blijven bij offers voor mezelf. Dus zo'n 2 per week om me krachten hoog te houden," zei Lillith en stak haar hand uit. Ze opende haar mond even om te gapen en messcherpe tanden waren te zien. Lillith grijnsde, "Seth, ik ga weer naar me lichaam," zei ze en verdween weer. Seth keek Chama aan, "ze is veels te sterk voor een summon. Het is dat ze me niet dood wilt hebben anders.....aiks..." zei Seth met een pijnlijk gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Qeya

Qeya


Aantal berichten : 203
Punten : 9941
Reputatie : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : achter de computer XD

Anime Profiel
Leeftijd: 16, but I shall never more age..
Geslacht: Just a girl
Soort: Engel

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptydi jun 21, 2011 12:15 am

Qeya stond op uit haar bed. Goh, wat had ze gisteren lekker gestapt! Niet al te veel dingen, gewoon lekker gedanst en nieuwe mensen tegengekomen. Het was echt heel leuk geweest, en Lýr lag heerlijk te slapen op de sofa. Qeya stapte op uit haar bed en gleed bijna uit over een nieuw nummer dat ze had geschreven. Ze liet ook teveel slingeren! Ze wreef evetjes over haar elleboog en keek ernaar. Als mens had ze nu een blauwe plek moeten krijgen, maar Qeya was al best gewend aan het idee dat ze dood was. Lýr Arog hoorde al het kabaal en siste vriendelijk toen hij bij haar kwam. Hee Lýr, lekker geslapen? vroeg ze de slang, die vrolijk een sis geluid maakte en toen weg slingerde richting de keuken. Natuurlijk, hij had honger. Zelf wilde ze wel een appeltje eten ofzo, ze had niet zo'n vreselijke honger. Ze stond op en liep naar de keuken, waar ze een hamster tevoorschijn haalde voor Lýr. Ze gooide het diertje naar Lýr toe, die hem in een had al naar binnen had gewerkt. Ze zuchtte diep en ging zitten. Weetje, Seth is jarig vandaag.. siste Lýr terug in haar gedachte. Seth? Jarig? O ja, shit! Dat was vandaag! Als een bliksem schoot ze de douche in en in haar kleren. Vandaag zou ze eens leuk eruitzien, een witte strakke broek met een lichtblauw shirt aan, wat haar ogen iet schitteren. Ze deed haar blauwe all-stars aan en haar haar was gewoon lekker los. Zo, en dan nu het kadootje.. Ze haalde onder haar matras het kadootje te voorschijn, een cd van Di-rect. Alle top-nummer van hun stonden erop, en een paar anderen. Ze gaf Lýr nog een aai over zijn hoofd en liep toen de deur uit, richting waar Seth woonde. Het appartements gebouw kende ze nu wel uit haar hoofd, dus dat was niet moeilijk. Ze zag al gauw Seth's open deur staan en liep er naartoe. Ze keek naar binnen en zag Kathy en Vincent staan. Kende hun Seth ook? Naja, ze liep toch maar elegant naar binnen.
"Heey Vincent, hee Kathy. Jullie ook hier voor de jarige?" vroeg ze spontaan aan beide vrienden. Het kadootje hield ze bij zich, maar ze zag Seth nergens staan. Dus ze glimlachte maar spontaan naar beide vrienden die er wle waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 69
Punten : 9667
Reputatie : 0
Registratiedatum : 02-05-11
Woonplaats : Helmondo

Anime Profiel
Leeftijd: 18.
Geslacht: Male.
Soort: Mens

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyza jun 25, 2011 12:25 am

Vincent keek rustige om zich heen Kathy leek niet helemaal op haar gemak te zien, Vincent vroeg zich af hoe ze Seth kende en hoe oud ze moest zijn. hij schatte haar rond de 15 jaar. Vincent glimlachte even vriendelijke naar haar en vroeg vriendelijke aan haar. ‘Waar kan jij Seth van Kathy.’ Samara ging naar Kathy toen en begon met haar te praten en Seth vroeg. ‘Hoe gaat het met Axel en Edhel? Heeft Axel nog iets gezegd ofzo, over op het strand. Ik ben hem namelijk daar laatst nog tegengekomen.’ Zei Seth en hij keek Vincent even aan met een vriendelijk glimlachje. Vincent richten zijn blik op Seth en glimlachte vriendelijke naar hem. Maar was toch ook een beetje nieuwsgierig geworden door hem wat zou Axel gezegd moeten hebben vroeg hij zich af. ‘Met Axel en Edhel gaat het goed Seth. Maar wat heeft Axel dan gezegd wat ik weet van niks dan.’ Met een nieuwsgierige blik keek hij even naar Seth. Hij vroeg zich af of hij het had gehoord wat hij gezegd hat wat kort daarna kwam er nog iemand door de deur. Waarna ze haar hand uitstak meer meteen riep. 'Oeps verkeerde hand.' Waarna ze haar andere hand uitstak, Vincent keek haar wat achterdochtige aan maar knikte toch maar even vriendelijke naar haar. Toen ze iets in Seths oor fluisterend trok hij haar meteen mee en verdwijn in zijn kamer, Vincent keek het even wat verbaast na maar haalde zijn schouders op. Toen er nog iemand kwam die hij herkende als Qeya sprong hij van de bank af en liep met een glimlach naar haar toe. ‘Heey Qeye.’ Zei hij vrolijke en ze vroeg of ze ook voor de jarige waren. Vincent knikte even en glimlachte naar haar. ‘Ja zeker.’ Hij was die avond nog niet vergeten met haar. ‘Als je Seth zoekt die zit in zijn kamer met een andere meid. Ik vraag me af wat ze aan het doen zijn.’ Met een grijns liep hij naar de deur en klopte aan. ‘Heey Seth je mag ook gewoon zoenen waar, wij bij zijn daar hoef je niet voor te shamen hoor. En er is nog wat bezoek voor je.’ Hij klopte nog een paar keer aan en deed toen een paar stappen achteruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyza jun 25, 2011 5:50 am

‘Heey Seth je mag ook gewoon zoenen waar, wij bij zijn daar hoef je niet voor te shamen hoor. En er is nog wat bezoek voor je.’ klonk Vincent's stem en Seth snoof. "Kopdicht vincent, ik heb trouwens al een vriendin en dat is niet Chama!" riep Seth en hij keek Chama aan. "Dat wou ik even zeggen. Over Lillith," Seth stapte de kamer uit en keek Vincent aan, "Kl**tzak" zei Seth met een geirriteerde blik en moest even lachen. Seth merkte Qeya op en glimlachte "Heey, hoe gaat het met je Qeya? Lang niet gezien. Lukken de omstandighenden?" vroeg eth en hij keek de kamer even rond. Het werd al een beetje druk maar als iedereen die hij kende zoiets zou doen dan zou de kamer binnen de kortste keren gevuld zijn met jongeren. Hoewel Serenity dat niet leuk zou vinden. Samara kwam de keuken uit met wat flessen frisdrank en twe sixpacks van bier. Seth fronste toen hij zag dat ze in haar broekzak een klein flesje tequila had van het drank kastje van Serenity. 'Alsjebliet.. drink dat niet op....' zei Seth in gedachten. Lillith grijnsde en in de vorm van Samara sloeg ze het flesje acherover gewoon in het openbaar. Seth wist dat Serenity dit niet leuk zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy

Kathy


Aantal berichten : 39
Punten : 9594
Reputatie : 0
Registratiedatum : 14-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ROTTERDAM

Anime Profiel
Leeftijd: 14 years 'ld.
Geslacht: Female ♀
Soort: Mens

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyza jun 25, 2011 6:53 am

Kathy merkte dat er een meisje met een groot zwaard binnenstapte, en vervolgens tegen Seth begon te praten. Ze vond het maar vaag, waarom zou je met zo een megazwaard op je rug rondlopen? Ze besloot er maar geen aandacht aan te besteden en keek wat om haar heen.
‘Waar kan jij Seth van Kathy?’ Vroeg de jongen die op de bank zat. Kathy keek hem aan. “Ehm, we hadden een soort meningsverschil in de kantine waardoor we een kleine ruzie kregen. Maar uiteindelijk konden we normaal tegen elkaar doen”, Grinnikte Kathy en krapte tegelijkertijd op haar achterhoofd. Het was maar wat je een ruzie wou noemen. Het belangrijkste was wel dat ze uiteindelijk aardig tegen elkaar konden doen.
‘Ik ben Samara, het nichtje van Seth. Fijn je te ontmoeten’, hoorde Kathy een meisjesstem zeggen en ze draaide zich om. ‘Erg toch.. van Seth. Dat die mensen achter hem aan zitten, niemand heeft het door. Alleen door dit feestje kan hij gaan opvallen, straks vinden ze hem.. Dat zou heel erg zijn?’ Zei het meisje tegen Kathy. Kathy keek het meisje daarom een beetje vaagjes aan. “Waar héb jij het over?” Maar al gouw herinnerde ze zich wat Seth haar eerder had verteld. “Oh, ja. Ik snap het al. Ja, erg”, mompelde ze maar wat. Daarna merkte ze op dat het meisje weer weg liep.
In haar ooghoek zag ze dat een bekend persoon naar binnen stapte. Het was het meisje dat haar eerder had gerend toen ze alleen buiten liep midden in de nacht. ‘Heey Vincent, hee Kathy. Jullie ook hier voor de jarige?’ Kathy keek het meisje glimlachend aan. “Jep”. Zei ze enkel. Vervolgens liep ze naar de bank om er gewoon op te gaan zitten, toekijkend wat de anderen deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Qeya

Qeya


Aantal berichten : 203
Punten : 9941
Reputatie : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : achter de computer XD

Anime Profiel
Leeftijd: 16, but I shall never more age..
Geslacht: Just a girl
Soort: Engel

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyza jun 25, 2011 11:11 am

Qeya werd weer eventjes warm vanbinnen toen ze Vincent zag staan, en kennelijk was hij niet al te aangeschoten geweest om haar te herkennen! Qeya lachte heimelijk toen Vincent die opmerking tegen Seth zei. Haha, dan kreeg hij het eens van een ander! Qeya herkende het meisje niet waarmee Seth praatte, maar dat boeide Qeya niet al te veel op het moment.
"Heey, hoe gaat het met je Qeya? Lang niet gezien. Lukken de omstandighenden?" zei Seth toen hij de deur uit kwam. Qeya knikte enkel als antwoord, de omstandigheden waren prima voor haar! Maar het pakketje in haar handen had ze nog vast, en ze hield het grinnikend uit naar Seth.
"Happy Birthday, en zet het maar gelijk aan want deze muziek is leuk." zei Qeya tegen Seth. Een leuke cd met een paar goeie rock-nummers ertussen. Dat kon hij vast gebruiken hier, het klonk hier best stil! Qeya merkte opeens dat een meisje terugkwam met wat te drinken. Qeya wist automatisch dat het een iemand was die Seth had opgeroepen, Qeya voelde die kracht en herkende hem daardoor ook meteen. Maar ja, iets te drinken was iets te drinken! Qeya grinnikte, ze was gelukkig samen met Vincent niet de enige die af en toe wat sterkers dronk.
"Nou Vincent, zullen we het vandaag bij iets luchtigs houden?" zei Qeya plagerig tegen Vincent, al zat er natuurlijk ook een hintje verleiding aanvast. Ze ging naast hem staan en leunde tegen hem aan, ze wist niet precies wat zemoest verwachten maar deed wat haar het beste leek. En wat voor haar het beste voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayaru

Mayaru


Aantal berichten : 355
Punten : 10261
Reputatie : 1
Registratiedatum : 02-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : 35 kilometer van mijn school

Anime Profiel
Leeftijd: 17, but you shouldn't ask me to speak the truth
Geslacht: Girl
Soort: Engel

Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Emptyza jun 25, 2011 10:10 pm

Het had haar wat tijd gekost, maar na een uur of twee tobben had ze besloten om toch te gaan. Sinds de laatste training was er iets aan Seth veranderd, maar ook aan Mayaru. Ze had zich, voor het eerst in eeuwen, eens afgevraagd of het niet tijd was voor verandering. Haar wereld was te klein geworden, te benauwd. En juist om die reden was ze veranderd. De grootste uiterlijke verandering was haar haar. Haar haar, dat eerst langs haar gezicht had gehangen, had nu een pony, en er zat een kleine haarband in. Ook was het minstens vijf centimeter korter, tot halverwege haar heupen. Een simpel, wit T-shirt met print, een spijkerbroek en witte handschoenen zonder vingers maakten haar relaxte, maar toch feestelijke look af. Bijna melancholisch liep ze de trap naar Seth's appartement op. De laatste keer dat ze dit had gedaan, was het bijna uitgelopen op een zwaar gevecht. Ze schudde haar hoofd, en toen ze voor de deur stond bleef ze even staan. Er waren al meer mensen binnen, dat was duidelijk. Niemand had haar verteld dat het zijn verjaardag was, dat wist ze gewoon. Alsof het niets was, deed ze de deur open en liep naar binnen. Haar sneakers maakten amper een geluid, haar haar danste om haar heen toen ze de kamer binnenliep. Binnen drie seconden had ze door wie er wel en niet waren. 'Hoi Vincent, Qeya, en de twee anderen. Gefeliciteerd Seth.' merkte ze droogjes op. Niemand had haar komst kennelijk opgemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Happy birthday me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy birthday me...   Happy birthday me... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Happy birthday me...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» birthday boy!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime Angels :: Aarde :: Huizen :: Appartementen-
Ga naar: