Anime Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anime Angels


 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Just feelin' cool

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Harry

Harry


Aantal berichten : 34
Punten : 9540
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: 17
Geslacht: Male, dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptyma jun 06, 2011 8:43 am

Harry was wat op zijn drums aan het spelen. Hij en zijn broer waren al aangekomen, maar hij kon het niet afleren om aan zijn drums te komen.
"Hee, broertje, kom je ooit nog eens hier?" riep hij naar zijn broer. Hij wilde graag iets samen met hem gaan doen maar nu wilde hij gewoon even spelen. Hij speelde een nummer genaamd 'That girl' op de drums en wachtte op Danny. Hij liep even naar de koelkast en haalde twee biertjes eruit. Hij ws geen alcoholist ofzo maar af en toe een biertje was best lekker.
'Als je een biertje wil, er staat er eentje voor je klaar!" riep hij nog naar Danny. Hij vond het heerlijk, ver weg van ouders en samen met zijn allerbeste vriend. Hij liep de slaapkamer binnen en de grote rommel kwam hem tegemoet. Zucht, hij zou het ook nooit leren. Hij pleurde zijn spullen op de grond en nam een slokje van zijn bier. Hij stond weer op en ging naar de woonkamer. Waar bleef zijn broertje nou?

[voor Danny Razz en later Qeya]


Laatst aangepast door Harry op wo jun 08, 2011 3:37 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Danny

Danny


Aantal berichten : 25
Punten : 9521
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: Just about 17
Geslacht: Relaxed dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptyma jun 06, 2011 9:05 am

Danny was nog bezig met zijn gitaar uit zijn hoes te halen toen Harry al op zijn drums aan het rossen was. Hij lachte en probeerde zijn gitaar er nog sneller uit te worstelen, maar niet snel genoeg hoor!
Hee, broertje, kom je ooit nog eens hier?"
Danny rolde even met zijn ogen.
'Wat een geduld!' riep hij sarcastisch, maar niet onaardig terug.
Danny hoorde welk liedje Harry aan het spelen was en schoot nogmaals in de lach. Tuurlijk speelde hij een van de eerste liedjes die ze samen geschreven hadden. Toen stopte het opeens en hoorde hij Harry weglopen. Ondertussen had Danny zijn gitaar al klaar staan en plugde hij de versterker die hij al eerder had uitgepakt in het stopcontact. Hij stemde zijn gitaar nog even op de bank en hoorde wat hij al verwacht had.
'Als je een biertje wil, er staat er eentje voor je klaar!"
Gelijk stond Danny van de bank op en liep naar de keuken. Hij pakte het biertje en nam een grote slok. Met een genietige 'Aaahh' zette hij het glas weer op tafel.
'Dankje, bró!'
Harry liep al naar de slaapkamer en verwonderde zich over de rommel. Danny lachte alweer toen hij hoorde dat zijn broer nog meer zooi maakte wat hij opmaakte aan de doffe dreun van meer spullen vallend op de grond. Harry kwam al weer terug en Danny liep op hem af. Hij sloeg zijn arm om zijn langere broer heen en keek hem weinig goeds inhoudend aan.
'Zo, gaan we nog beginnen of wat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Aantal berichten : 34
Punten : 9540
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: 17
Geslacht: Male, dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptyma jun 06, 2011 9:19 am

Zo, hèhè, zijn broer was er eindelijk weer hoor.
'Zo, gaan we nog beginnen of wat?' vroeg zijn broertje aan hem.
"Jahjah, moet jij nodig zeggen. Ik stond al klaar!" plaagde hij zijn broer. Hij ging naast hem staan en torende boven hem uit. Dat vond hij leuk, zijn tweeling plagen. Hijzelf was 1.94 en zijn broertje bijna 10 cm kleiner, dus dat was wel altijd leuk ^^
"Yup, beginnen we met 'Obviously' ?" en hij wachtte nauwelijks op Danny om te beginnen. Hij begon wat te hummellen en pakte zijn stokken. Hij sloeg wat raak en begon met het nummer.

Recently I've been,
Hopelessly reaching
Out for this girl,
Who's out of this world.
Believe me.

She's got a boyfriend
He drives me round the bend
Cos he's 23
He's in the marines
He'd kill me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Danny

Danny


Aantal berichten : 25
Punten : 9521
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: Just about 17
Geslacht: Relaxed dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptydi jun 07, 2011 3:26 am

‘Jahjah, moet jij nodig zeggen. Ik stond al klaar!’ zei Harry plagend en ging naast hem staan. Danny lachte de blik die Harry’s daarbij trok. Oh, wat was hij trots dat hij groter was dan hem. Gelukkig kon Danny makkelijk tegen hem opmatchen met zijn snelheid en wendbaarheid. Harry liep al terug naar zijn drumstel en zei:
‘Yup, beginnen we met 'Obviously?'
Danny pakte zijn gitaar en speelde in op Harry, die al begonnen was. Hij wachtte tot Harry klaar was met zijn stuk en zong toen zijn deel.
Gotta escape now
Get on a plane now. yeah
Off to L.A and that's where I'll stay, for two years.

I'll put it behind me (I'll put it behind me)
Go to a place where she can't find me, oh.

'Cause obviously,
She's out of my league,
I'm wastin' my time
'Cause she'll never be mine
I know i never will be good enough for her.
No, no
Never will be good enough for her

(Doen we dat jij Tom’s stukjes zingt en ik die van Danny?)


Laatst aangepast door Danny op wo jun 08, 2011 6:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Aantal berichten : 34
Punten : 9540
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: 17
Geslacht: Male, dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptydi jun 07, 2011 3:45 am

Harry was helemaal bezig in het stukje van hun twee. Hij mocht dan wel groter zijn en vooral dus sterker, maar als het om snelheid ging.. Hij lachte stilletjes in zichzelf om zichzelf en zijn broertje. Hij luisterde naar zijn broer, met zijn coole stem en gitaar... En toen zijn stuk was gekomen begon hij met zingen, terwijl hij de hele tijd bleef drummen, de gitaar en de drums bleven altijd in het liedje..

She's outta my hands
And I never know where I stand
Cos I'm not good enough for her
He's good enough for her (for her, for her).....


En hij wachtte op dat Danny ging zingen, en dan daarna het stuk dat ze altijd samen zongen..

(Jah, is goed... Zullen we het samen-stukje dan samen posten??)
Terug naar boven Ga naar beneden
Danny

Danny


Aantal berichten : 25
Punten : 9521
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: Just about 17
Geslacht: Relaxed dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptywo jun 08, 2011 7:11 am

Danny genoot van het gitaarspelen en zingen. Het drummen van zijn broer was ook helemaal awesome en dus kon het totaalplaatje in meer stuk! Danny zong zijn stukje weer:
'Cause obviously,
She's out of my league,
I'm wastin' my time
'Cause she'll never be mine
I know i never will be good enough for her.

En liet daarna Harry zijn solo weer doen. Vervolgens was hij weer en dan zou het nummer weer afgelopen zijn. Jammer, dit was het eerste lied dat ze samen hadden geschreven en soms wensde hij dat het nooit zou eindigen. Het was grappig om naar te luisteren en leuk om te spelen en zingen. In ieder geval zou hij, wanneer ze klaar waren, zijn biertje weer pakken en misschien nog een nummertje pakken met Harry. Aaah, wat een leven!

(Is goed, alleen in dit lied is niet echt een 'samenstukje' Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Qeya

Qeya


Aantal berichten : 203
Punten : 9941
Reputatie : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : achter de computer XD

Anime Profiel
Leeftijd: 16, but I shall never more age..
Geslacht: Just a girl
Soort: Engel

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptydo jun 09, 2011 6:07 am

Qeya stond binnen in haar appartementje. Lýr Arog klaagde bij haar dat het echt een rommeltje was hier en ze gaf hem groot gelijk. Maar nu had ze even iets anders bij haar hoofd. Ze zou naar Harry gaan en ze had een gerucht gehoort dat hij een broer had, een tweelingroer zelfs! Ze grinnikte en dacht aan de klas die ze samen hadden gehad. Lol, hoe een zo'n saaie dag kon veranderen in een leuke avond. Ze had haar haar net gewassen en gedroogd met een fÖhn zodat het niet nat was en het hing nu los aan haar zijde. Ze had haar strakke zwarte jeans aan en een zwart topje met daarover een half-lang witte bloes die doorscheen zodat je het zwarte topje eronder kon zien. Ze had ook haar witte All-Stars aan die een hak eronder hadden en twee kleine oorbellen in de vorm van doodskopjes. Ze deed haar zwarte horloge aan en stond voor de deur. Ze zag er wel leuk uit nu, maar niet overdreven alsof ze er ook echt moeite voor had gedaan. Ze nam een slokje van haar water en pakte toen het briefje die ze had gekregen. Ze glimlachte, pakte haar sleutels en dacht nog even tegen Lýr Arog hier blijven schatje, ben zo terug en deed toen de deur dicht. Ze liep naar het appartement van Harry en zijn broer en stond daar stil. Zo, wie was dat op de gitaar? Dat klonk echt waanzinnig! En de drum erbij maakte het volmaakt en twee stemmen daarbinnen klonken ook fantastisch. Ze wachtte totdat ze klaar was en klopte toen aan. Hopelijk was Harry's broer ook aardig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Danny

Danny


Aantal berichten : 25
Punten : 9521
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: Just about 17
Geslacht: Relaxed dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptydo jun 09, 2011 7:40 am


Ze waren bijna aan het einde van hun lied toen er werd aangeklopt. Danny hoorde het nog maar net boven hun muziek uit en keek Harry vragend aan. Had hij soms iemand uitgenodigd? Danny had in ieder geval geen bezoek verwacht. Hij legde zijn gitaar neer en schreeuwde over het gedrum heen:
‘Hee, stop even. Ik geloof dat er werd aangeklopt!’
Hij wierp nog een laatste blik op Harry en haalde zijn schouders op. Daarna stond Danny maar op en liep naar de deur. Met een licht gekraak ging deze open en voor hem stond een mooi meisje met lange, rode haren. Zachtjes floot Danny tussen zijn tanden door.
‘Hee, hallo daar!’ zei hij charmant. Dit soort onverwacht bezoek mocht voor zijn part iedere dag wel langs komen! Danny’s gezicht vertrok in een grijns en keek Harry lachend en vragend tegelijk aan. Danny kende haar niet en ging er dus maar van uit dat ze voor Harry kwam.
‘Zo Harry, leuke vriendin heb je!’
Hij fronste nog een keer vragend met een stoutmoedige grijns en legde zijn blik toen weer op het meisje. Nu hoopte Danny maar dat ze elkaar wel kenden. Anders zou het misschien een beetje ongemakkelijk zijn voor het meisje, maar dat maakte Danny nu even niet zoveel uit. Héhé, zijn broer had wel smaak hoor! Gelukkig maar dat, dat in de familie zat!
‘Sorry hoor,’ zei hij verontschuldigend met een knipoog, waarop hij vervolgde:
‘Ik ben Danny,’ en hij stak zijn hand uit. Met een laatste besef bedacht hij dat hij ze nu misschien wel beiden in verlegenheid had gebracht, maar kon dat bijna niet voorstellen bij zijn broer. Ook het meisje zag er wel uit alsof ze tegen een stootje kon. Ze zag er immers stoer uit en ergens kreeg Danny ook wel het gevoel dat ze een sterke wil had. Tsja, dat had Harry tenslotte ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Qeya

Qeya


Aantal berichten : 203
Punten : 9941
Reputatie : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : achter de computer XD

Anime Profiel
Leeftijd: 16, but I shall never more age..
Geslacht: Just a girl
Soort: Engel

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptyvr jun 10, 2011 6:15 am

Qeya werd gelijk geamuseerd toen de deur openging. Een knappe jongen kwam naar buiten en lachte heel charmant, net als zijn broer. Qeya werd bijna verlegen toen hij tussen zijn tanden floot en ze schonk hem (als een van de weinigen jongens ^^) haar lieve glimlach.
Ze zag dat hij naar Harry keek, waarschijnlijk had ze dus gelijk gehad over dat hij zijn broer was...
Whut? Zei hij nou vriendin? Zijn charmante grijns verdween in een stoutmoedige blik en haar blik veranderde in een verleidelijke, maar een 'ik ben het daar zeer niet mee eens' blik. Hij excuseerde zich en gaf haar een knipoog. Jahjah, hij wist wel waar zijn chamres lagen.. Zat vast in de familie! dacht ze in zichzelf.
Hij stelde zichzelf voor als Danny en stak zijn hand. Ze nam zijn hand elegant aan en stelde zichzelf ook voor.
"Ik ben Qeya, en ik ken je broer pas een dag van school." zei ze, half grappend maar ze wou toch wel een beetje duidelijk maken dat ze niks had met Harry. Hij was er waarschijnlijk zo eentje die er wel vaker een vriendinnetje had uitgenodigd voor een avondje, en zij was niet zo'n meisje.
Ze lachte charmant terug naar Danny en vroeg toen, met een spoortje brutaliteit in haar stem;
"Dus, jij bent dus Danny. Harry heeft veel over je verteld, vooral wat ik net heb gehoord. Was jij dat op de gitaar?" ze vond het echt knap wat hij deed en liet dat blijken, maar sinds hij haar en waarschijnlijk ook Harry een beetje ongemakkelijk had laten voelen pakte ze hem zo een beetje terug..
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Aantal berichten : 34
Punten : 9540
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: 17
Geslacht: Male, dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptyza jun 11, 2011 5:51 am

Harry stopte gelijk toen hij het geklop hoorde. Was dat Qeya? Hij had eigenlijk niet verwacht dat ze echt zou komen, ze leek hem niet echt het type daarvoor maar hij was blij dat ze toch was gekomen. Hij wou net opstaan toen zijn broer hem al voor was. Hij grinnikte toen hij zag wat Danny allemaal deed en hij stond alvast maar op.
Hij wist wel van zijn broertje dat hij ook een ladiesman was, en Qeya kon wel tegen dat soort geintjes. Dacht hij dan.
Hij lachte ook chamrant toen ze antwoordde op Danny's voorstel. Hah, ze was zeker niet op haar mondje gevallen! Dat mocht hij wel bij een meisje..
"Nou Danny, dit is dan de elegante Qeya. Qeya, dit is dan mijn charmante broertje." zei hij grappend.
"Ik laat jullie twee eventjes alleen, terwijl ik voor ons allen even een biertje haal." zei hij charmant en hij gaf zijn broertje een por met zijn elleboog en keek even snel naar Qeya. Zijn broertje snapte de hint vast wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Danny

Danny


Aantal berichten : 25
Punten : 9521
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: Just about 17
Geslacht: Relaxed dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptyzo jun 12, 2011 10:12 am


Qeya nam zijn hand op een elegante manier aan en Danny lachte stout. Ze wist het spelletje aardig goed mee te spelen! Ze stelde zich voor als Qeya en zei grappend waar ze Harry van kende. Het was duidelijk dat ze niets samen hadden, maar dat had Danny ook niet echt verwacht. Harry vond meisjes, net als hem, wel leuk, maar had niet na één dag al een serieuze relatie en sowieso, dan had hij het Danny toch wel verteld? Qeya lachte en zei met een brutale toon dat Harry al wel wat over hem verteld had. Danny haalde zijn wenkbrauw op. Beter voor Harry als het positief was geweest, maar aan de houding van Qeya te zien kon het bijna niet anders! Ook vroeg ze of hij dat was op de gitaar. Danny had het idee dat ze hem graag liet merken dat ze hem goed vond.
‘Hmm, jah, ik speel wel eens…’ antwoordde hij onverschillig, maar zeker niet verlegen. Hehe, wel eens, sowieso ieder dag een uurtje, vaak zelfs langer!
‘Nou Danny, dit is dan de elegante Qeya. Qeya, dit is dan mijn charmante broertje, ’ zei Harry en Danny grijnsde. Hij zei het op zo’n manier van… Tsja, dat wist Danny eigenlijk niet, maar het maakte hem ook niet zoveel uit.
‘Ik laat jullie twee eventjes alleen, terwijl ik voor ons allen even een biertje haal, ’ zei Harry waarna Danny een por in zijn zij kreeg. Wtf? Sinds wanneer was zijn broer veranderd in een matchmaker?! Nouja, Danny vond het wel grappig. Zijn broer mocht doen wat hij wilde, uiteindelijk koos Danny zelf wel en zo erg was het niet om alleen met Qeya te zijn. Danny stapte naar achteren en hield de deur voor Qeya open waarna hij een buiging maakte en zijn hand uitstak.
‘Komt binnen in ons nederige schulpje, mevrouw,’ zei hij met gesloten ogen. Ja, niemand had Qeya officieel binnen gevraagd en aangezien Harry geen aanstalten maakte, deed hij dat maar. Tsjeez, wat had hij zin om lol te hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Qeya

Qeya


Aantal berichten : 203
Punten : 9941
Reputatie : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : achter de computer XD

Anime Profiel
Leeftijd: 16, but I shall never more age..
Geslacht: Just a girl
Soort: Engel

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptyma jun 13, 2011 3:54 am

Qeya stond een beetje verdwaast te kijken, waarvandaan als die dingetjes? Ze leit het alleen niet merken. Ze wou net hoi tegen Harry zeggen, toen hij opeens hun twee alleen liet. Jongens...? Waarom liet hij hun twee alleen? Naja, Qeya lachte maar gewoon mee en teon stapte Danny opeens naar achteren. Hij maakte een buiging en strekte zijn hand naar haar uit.
'Kom binnen in ons nederige schulpje, mevrouw,' zei Danny tegen haar. Qeya kon er wel om lachen, zoveel charmes in een appartement ingesloten kon toch nooit erg zijn? En Harry had wel humor, en zijn broer Danny ook wel dus ze nam zijn hand weer eens elegant aan.
"Dankjewel, Sir." zei ze, half grappend door die Sir aan het einde, maar tich was ze blij dat ze er voor een ker in werd gelaten, zonder dat ze er zelf over begon. Ze stapte naar binnen en keek eens goed rond.
"Nou, zo nederig is het niet hoor!" zei ze, het zag er wel echt uit als een appartement maar het was veel meer opgeruimd dan bij haar. Ze zag het drumstel en de gitaar staan. Speelde Harry drum..? Dat wist ze niet!
"Wat vertel je me allemaal niet, Harry?" vroeg ze, hald grappend. Mar het was wel waar, dit wist ze allemaal nog niet..

[sorry, inspiloos ^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Aantal berichten : 34
Punten : 9540
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: 17
Geslacht: Male, dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptydi jun 14, 2011 8:48 am

Harry hoorde achter zich dat Danny Qeya formeel binnen liet komen. Hah, zij broertje kon er ook wel wat van soms.. Hij had zijn broertje een por gegeven, gewoon om het feit dat hij huntwee eventjes alleen liet. Het kwam gewoon eventjes in hem op, hij was niet vaak een matchmaker en dat was meestal ook niet echt de bedoeling, maar hij wist dat zijn broer en Qeya vast ook wel tegen een stootje konden, en zo wist hij ook weer of Qeya daar nou tegen kon of niet. Uit de kamer hoorde hij ook hoe Qeya hem en vraag stelde, en hij kwam terug met drie geopende biertjes. Eentje gaf hij aan zijn broertje, de tweede gaf hij vriendelijk aan Qeya, waarbij hij grappend bijvoegde;
"Je bent toch wel oud genoeg om te drinken, hè?" en hij grijnsde eventjes. Daarna nam hij een grote slok van de koude bier en beantwoordde haar vraag toen;
"Ach joh, ik heb nog niks verteld! Ik en mijn broer, wij zijn een perfecte band. Hij de gitaar, ik de drums, en wij samen de stem." zei hij trots en hij legde, weer trots, zijn gespierde arm op de schouders van Danny, op een broeder-achtige manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danny

Danny


Aantal berichten : 25
Punten : 9521
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: Just about 17
Geslacht: Relaxed dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptyvr jun 17, 2011 9:45 am

Qeya bedankte hem voor zijn uitnodiging en keek goed rond waarna ze zei:
‘Nou, zo nederig is het niet hoor!’
‘Wacht maar, tot over een paar dagen..Dan is het hier wel anders!’ grinnikte Danny. Hij kende zichzelf en zijn broer maar al te goed en zij waren geen schoonmaaksters. Misschien moesten ze die maar inhuren om het hier voor een keer eens schoon te houden. Danny zag dat Qeya geïnteresseerd naar het drumstel van zijn broer keek. Het was ook een cool ding. Qeya lachte en zei tegen Harry
‘Wat vertel je me allemaal niet, Harry?’ Hèhè, had Harry niet over zijn drumstel verteld? Dat was juist het eerste wat Danny van zijn broertje had verwacht om te vertellen. Blijkbaar had Danny zich daarin vergist.
‘Nou nou Harry, dat kan niet hoor!’ lachte Danny naar Harry die al terug kwam van de keuken en 3 biertjes in zijn handen hield. Lekker. Danny kreeg een biertje en nam er een grote slok van. De bittere vloeistof prikte in zijn keel en Danny genoot er van. Met een tevreden ‘Aaah’ zette hij het blikje op een tafel en keek hoe Harry een ander blikje aan Qeya gaf en grijnsde:
‘Je bent toch wel oud genoeg om te drinken, hé?’ Danny grijnsde mee. Wat was zijn broer toch grappig! Dacht Danny semi - sarcastisch. Daarna antwoordde Harry Qeya’s vraag.
‘Ach joh, ik heb nog niks verteld! Ik en mijn broer, wij zijn een perfecte band. Hij de gitaar, ik de drums, en wij samen de stem!´Danny lachte toen Harry zijn grote arm om zijn schouder legde. Danny nam een stap naar voren zodat Harry’s arm van zijn schouder afgleed en hij keek Qeya ontdeugend aan. ‘Wil je nog iets horen?’ vroeg hij met een scheef, maar nog steeds charmant lachje. Danny’s ogen schoten even naar Harry om te kijken of hij het er mee eens was, maar dat kon natuurlijk bijna niet anders. Het was zijn idee om het liedje ‘That Girl’ te spelen. Een van zijn lievelingsliedjes. Qeya zou hem vast ook wel leuk vinden ^-^

Terug naar boven Ga naar beneden
Qeya

Qeya


Aantal berichten : 203
Punten : 9941
Reputatie : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : achter de computer XD

Anime Profiel
Leeftijd: 16, but I shall never more age..
Geslacht: Just a girl
Soort: Engel

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptyma jun 20, 2011 1:27 am

Qeya wou Harry bijna een vriendelijke stomp geven, maar hield zichzelf op tijd tegen. Als antwoord op zijn vraag nam ze een flinke teug van haar biertje en grijnsde daarna. Ze zag dat Harry en Danny om haar grijnsde en ze lachte een beetje mee om hun. Ze was al bijna 17 hoor! Maar jah, nu zat ze vast in dit 16-jarige lichaam dat nooit zou veranderen..
Ach joh, ik heb nog niks verteld! Ik en mijn broer, wij zijn een perfecte band. Hij de gitaar, ik de drums, en wij samen de stem!´ Zei harry opeens met een lachje en ze zag dat hij zijn arm om zijn broer legde. Nu pas zag Qeya dat Harry veel langer was dan Danny. Zou dat komen omdat Harry groter leek? Ze schudde haar hoofd onopmerkbaar en tilde haar hoofd op toen ze hoorde dat Danny iets zei.
‘Wil je nog iets horen?’ zei hij, met een scheef glimlachje. Ze lachte, maar ze knikte wel. Ze wilde wel nog wat meer horen van 'het perecte duo' !
"Nou boys, laat maar horen!" zei ze spontaan, en ze lachte een beetje uitdagend naar Harry en Danny. Ze ging uit de weg staan zodat ze allebei bij de muziekinstrumenten konden komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Aantal berichten : 34
Punten : 9540
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: 17
Geslacht: Male, dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptydi jun 21, 2011 4:46 am

Harry lachte om allebei de mensjes in de buurt. Qeya doe alles weer zo lekker luchtig opnam en een grote slok bier nam, en Danny die lekker mee lachte. Hij merkte dat Danny iets van plan was,
‘Wil je nog iets horen?’ vroeg zijn broer aan Qeya. Nog meer laten horen? Harry grinnikte, en ging al bij zijn drumstel staan
"Nou boys, laat maar horen!" zei Qeya uitdagend, en Harry ging zitten. Hij dacht heel eventjes na, en wist toen bijna gelijk wat Danny bedoelde.
"We kunnen wel wat hoor, ga maar zitten, voel je thuis, en luister naar McFly." zei hij charmant tegen Qeya, en richtte toen zijn blik weer op Danny. Hij wist wel wat Danny wou spelen, 'that girl' was een geweldig leuk lied en vooral met Qeya was het leuk om het spelen. Hij drumde zichzelf even in en knikte naar Danny.

"Went out with the guys,
and before my eyes,
there was this girl she looked so fine,
And she blew my mind
and I wished that she was mine.
Ans I said; hey wait up 'cause I'm off to speak with her.

And my friends said
(you'll never gona get her, never gonna get that girl)
But I didn't care
Cos I loved her long blonde hair
Love was in the air
And she looked at me
And the rest is history

Dude you're being silly cos you're never gonna get that girl
And you're never gonna get the girl"
Terug naar boven Ga naar beneden
Danny

Danny


Aantal berichten : 25
Punten : 9521
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: Just about 17
Geslacht: Relaxed dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptydi jun 21, 2011 10:33 am

‘Nou boys, laat maar horen!’ riep Qeya en Danny pakte zijn gitaar al weer op. Hij zag dat Harry al achter zijn drumstel zat en Danny ging er maar van uit dat hij zijn hint had doorgekregen. Vast wel ^^. ‘We kunnen wel wat hoor, ga maar zitten, voel je thuis, en luister naar McFly,’ zei Harry tegen Qeya en keek daarna Danny aan. Aan zijn blik kon Danny zien dat hij hem begrepen had en Harry begon zichzelf al in te drummen. Danny wist niet waarom. Zo even hadden ze nog gespeeld. Het maakte Danny niets uit. Hij wachtte tot Harry aftikte en daarna sloeg Danny de akkoorden perfect achter elkaar aan. Gespannen luisterde hij naar Harry’s zangstuk en begon toen zelf met zijn lage, rauwe stem:

We spoke for hours
She took off my trousers
Spent the day laughing in the sun
We had fun
And my friends they all looked stunned (yeah yeah)
Dude she's amazing and I can't believe you got that girl

(My friends said she's amazing and I can't believe you got that girl)
She gave me more street cred
I dug the book she read
How could i forget
She rocks my world
More than any other girl
(Yeah yeah)
Dude she's amazing and I can't believe you got that girl
Can't believe you got the girl.

She looked incredible,
Just turned 17,
I guess my friends were right,
she's out of my league
So what am I to do?
She's to good to be true


Ondertussen speelde hij het liedje feilloos op zijn gitaar. Danny was zich ervan bewust dat Harry zo zou gaan aftellen en hij dan een mooie gitaarsolo kreeg. Het leukste stuk van het hele liedje. Harry’s chille stem gevolgd door het beste gitaarstukje. LoL.
Terug naar boven Ga naar beneden
Qeya

Qeya


Aantal berichten : 203
Punten : 9941
Reputatie : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : achter de computer XD

Anime Profiel
Leeftijd: 16, but I shall never more age..
Geslacht: Just a girl
Soort: Engel

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptydi jun 21, 2011 11:27 pm

Qeya luisterde aandachtig naar de jongens. Ze hadden niet gelogen! Harry kon goed op zijn drumstel spelen, en ze hoorde ook dat Danny feilloos bezig was op zijn gitaar. Ze ging zitten, op het puntje van de bank. Het klonk heel ritmisch, Harry's chille stem en de drums en daarbij Danny's rauwe stem met de gitaar. Qeya glimlachte, ze had nog nooit zo'n klein bandje gezien! Maar het klonk wel gaaf, en het was best wel een vrolijk nummer. Ze lachte toen ze besefte welke tekst ze zongen, het waren jongens dus natuurlijk was die tekst een deel van het leven ^^. Ze hoorde dat het nummer een bepaalde solo ging krijgen en zat nu nog meer te kijken. Ze waren echt goed, misschien konden ze wel eens een van haar nummers spelen?

[sorry, zó inspiloos XD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Aantal berichten : 34
Punten : 9540
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: 17
Geslacht: Male, dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptydi jun 21, 2011 11:52 pm

Harry was helemaal in zijn element. Met zijn mond een beetje open voor de ademhaling zat hij helemaal gefocust ze spelen terwijl Danny aan het zingen was. Harry hoorde dat Danny ging zingen en had ook al wel door vanuit zijn ooghoeken dat Qeya luisterde. Zijn broertje had een geweldige rauwe stem, hoe groot Harry ook mocht zijn, zijn broertje haalde hem daarmee altijd onderuit. De meeste meisjes vielen meer op de rauwige stem dus Harry probeerde zijn charmes daardoor altijd anders te leggen ^^. Het laatste stukje wachtte Harry eventjes af terwijl hij gefocust doordrumde, en..

"1, 2, 3, 4!" zei hij, of naja, riep hij als aftelling voor de geweldige gitaar solo van Danny. Harry grinnikte eventjes naar Qeya, die nu op het puntje van de bank bleek te zitten en drumde de achtergrond drum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danny

Danny


Aantal berichten : 25
Punten : 9521
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: Just about 17
Geslacht: Relaxed dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptydo jul 07, 2011 9:47 am

Danny lachte in zijn gedachten toen Harry telde en hij ging helemaal los op zijn gitaar. Danny’s vingers gleden op volle high-speed over de snaren en zachtjes beet hij op zijn lip. Het klonk goed. Precies zoals ze altijd repeteerden. Yeah! Het ging echt lekker. Heel even had Danny de neiging om op zijn knieën te zakken toen het hoogste stuk kwam, maar deed dat toch maar niet. Misschien ging dat voor nu net even iets te ver. Wel sprong hij van een opwinding en crosste lekker door met zijn elektrische muziekkast (^^). Opeens versloomde de muziek wat en werd het geluid zachter op de manier van minder ruig. Danny opende zijn mond en zong zachtjes met Harry verder (dit stuk zingen ze samen).

But three days later,
Went round to see her,
But she was with another guy


Danny wachtte weer even en zong toen alleen verder op hardere toon:

And I said fine
But I never asked her why
And since then oneliners has been a friend of mine

And my friend said
* Such a pity, sorry that you lost that girl*
Sorry you slipped away
They told me every day,
That it’ll be ok


Danny lachte en ging toen weer verder met Harry:

Yeah, she rocks my world
More than any other girl, yeah
Dude It’s such a pity

And I’m sorry that you lost that girl,
And I’m sorry that you lost that girl


Danny lachte weer met een wat hoge stem en keek Harry met pretogen aan. Dit voelde goed. Hij was opgewonden en vrolijk. Dit waren misschien zelfs wel de momenten waarvoor hij leefde. Samen met zijn broer muziek maken! En meisje natuurlijk ^^. Danny legde zijn gitaar weg en boxte Harry tegen zijn schouder. ‘Hé bro, ging goed hee!’ Daarna draaide hij zich weer om naar Qeya. ‘En? Wat vond je ervan?’

(inspiratieloos, daarom ook zoveel zang xP)
Terug naar boven Ga naar beneden
Qeya

Qeya


Aantal berichten : 203
Punten : 9941
Reputatie : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : achter de computer XD

Anime Profiel
Leeftijd: 16, but I shall never more age..
Geslacht: Just a girl
Soort: Engel

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptydo jul 07, 2011 10:10 am

Qeya keek blij toe. De jongens leken geheel in hun element zo! Harry met de drums ging af en toe helemaal los en soms zo gefocust. En Danny op zijn gitaar, het leek alsof die twee samen één paar hersens deelden, en alsof e dit heel hun leven al zo deden en konden! Qeya kon er bijna jaloers van worden. Ze kon wel aardig goed piano spelen, vooral stukken van Bach vond ze mooi om te spelen dus dat kon ze wel. Maar deze twee zongen ook zo samen, en allebei zo'n gave stem. En ze leker zich niks aan te trekken van de wereld om hun heen. Alsof ze, bij wijze van, de deur uit kon lopen zonder dat een van hun het zouden merken! Maar op het moment kon ze alleen eventjes glimlachen. Ze waren echt goed, daar moesten ze iets mee doen! En de tekst was erg leuk, hadden ze die elf geschreven? Ach ja, ze raadde dat de jongens wel gebroken hartjes konden handelen, en het was een deel van leven, juist? En weer opnieuw verliefd worden, totdat je de juiste had gevonden. Qeya dacht in een flits terug aan de disko, en herinnerde zich dat ze hier nog stond. Gelukkig was er aan haar niets te merken geweest, ze stond hier alleen te glimlachen.
‘En? Wat vond je ervan?’ vroeg Danny opgewekt. Qeya lachte en trok haar wenkbrauwen geamuseerd op.
"Nou jongens, jullie hebben me overgehaald." zei ze, op een vrij neutrale toon om hun te pesten, maar glimlachte toen en zei er blij achteraan;

"Wat dacht je, jullie zijn geweldig!" zei ze enthousiast. Ze had waarlijk niet verwacht dat de jongens zo goed konden spelen, en ergens schoot haar iets te binnen. Ze had een nummer voor op de gitaar geschreven, maar sinds hier niemand anders was die gitaar kon spelen.. Danny kon geweldig gitaar spelen, maar Qeya liet haar gedachtes wegvliegen. Misschien voor een andere keer te vragen, dit was hun moment en ze hadden het goed gedaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Danny

Danny


Aantal berichten : 25
Punten : 9521
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: Just about 17
Geslacht: Relaxed dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptyza jul 09, 2011 3:00 am


Danny fronste toen Qeya zei: ‘Nou jongens, jullie hebben me overgehaald.’ Hoezo overgehaald dan? Qeya zei het ook zo serieus. Danny snapte het niet helemaal, maar toen ze zei dat ze hen geweldig vond schoot Danny in de lach. Ze had hen geprobeerd te plagen. Nou ja, als ze had geprobeerd hen in verwarring te brengen was dat bij Danny vrij goed gelukt. Danny grijnsde en maakte een lichte buiging. ‘Dankuwel, dat is een schoon compliment, mevrouw.’ Danny stond weer op en liep naar Qeya toe. Hij legde zijn duim op haar kin en zei: ‘Een schoon compliment van een schone dame!’ Danny knipoogde met een charmant lachje. Zijn natuurlijke aard kwam weer wat meer naar boven, maar nu had hij dorst. Danny liet Qeya los en liep terug naar de tafel waarop zijn biertje stond. Hij pakte het blikje en dronk het in een teug leeg. ‘Ahhw, dat was verfrissend!’ zuchtte Danny opgelucht en keek Harry grijnzend aan. Een myserieuze glim in zijn ogen liet zien dat Danny met zijn uitdrukking niet duidelijk wilde maken wat hij nou eigenlijk verfrissend had gevonden...

(Shame on me... This is sooo short >o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Qeya

Qeya


Aantal berichten : 203
Punten : 9941
Reputatie : 0
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : achter de computer XD

Anime Profiel
Leeftijd: 16, but I shall never more age..
Geslacht: Just a girl
Soort: Engel

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptyma jul 11, 2011 1:59 am

Ze lachte toen Danny's gezicht veranderde. eerst fronste hij en toen schoot hij opeens in de lach. Haha, het had gewerkt! Qeya lachte zelf ook mee, het was haar dus best wel gelukt om deze twee in verwarring te brengen. Hij boog lichtelijk en Qeya glimlachte. Ze waren wel erg goed, dat moest ze toch wel toegeven.
‘Dankuwel, dat is een schoon compliment, mevrouw.’ zei Danny als antwoord, en opeens kwam hij wel erg dichtbij. Hij legde zijn duim op haar kin en Qeya was eventjes verbijsterd, Wat deed hij nou?
‘Een schoon compliment van een schone dame!’ zei Danny met een knipoog, en Qeya schoot in de lach. Hij lachte charmant, maar Qeya liet zich niet gek maken. Qeya wou net een tegen antwoord geven, maar hij liet haar net op tijd los om wat te gaan drinken. Qeya schudde glimlachend haar hoofd zodat haar rode haren wat rond slingerde om haar heen. Achter haar hoorde ze hoe Danny iets erg verfrissend vond en ze keek zijn kant op. Hij keek Harry grijnzend aan en Qeya zag een glim in zijn ogen spelen. Dammit, ze had hem wel door. Alweer schudde ze glimlachend haar hoofd. En Harry dus ook niet, anders had hij dat vast wel verteld aan Danny. Maar aan beide blikken te zien wisten ze het dus niet en Qeya schudde haar hoofd.
"You're welcome." zei ze glimlachend tegen beide jongens. Het was voor haar gewoon een 'awkward situation' en daar hield ze het bij. Ze waren wel gewoon erg goed, daar kon zij toch niks aan doen? En alsnog, Qeya hield zich tamelijk rustig.
"Zouden jullie nog ruimte hebben voor nog een speler?" vroeg ze glimlachend, met toch een hintje van verlegenheid. Ze kon erg goed pianospelen, en ze had er altijd van gedroomd om bij een band te horen!
Maar natuurlijk, hun band had eigenlijk geen keyboard nodig. Ach wat, niet geschoten is altijd mis!
(shame on me Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Aantal berichten : 34
Punten : 9540
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: 17
Geslacht: Male, dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptydi aug 23, 2011 1:17 am

Harry speelde vrolijk verder na Danny's gitaarsolo. Met zijn mond een klein beetje open en op een kiertje een glimlachje sloegen zijn stokken ritmisch op het drumstel, het nummer klonk perfect met hun twee. Na een tijdje was het nummer afgelopen en Harry glimlachte breed. Zo zo, dat ging zo slecht nog helemaal niet! Hij legde vrolijk zijn stokken neer. Hij beantwoordde vrolijk de box van zijn broer, "Ging super man!" zei zijn lage, maar toch nog altijd charmante stem. Het was altijd heerlijk om samen te spelen, niemand die tegen hun zei dat ze moesten stoppen en een meisje om het nummer te keuren. Ach, wat ze ook zei, hij vond het nummer geweldig. Daarom was hij zo verbaasd over Qeya's reactie na wat Danny haar had gevraagd. Wat, ze hadden haar overgehaald? Niet geweldig dan? Tssk, meiden kon ook niks van muziek. Hij kreeg een zuurpruimen gezicht, totdat ze opeens enthousiast zei dat ze geweldig waren. Huh, wat? Niet geweldig, wel opeens? Had ze een grapje uit willen halen? Harry moest opeens lachen, jah nu snapte hij het. Maar ja, minder kon je natuurlijk niet van hun verwachten hea? Ze waren gewoon geweldig samen (Razz). Hij liep naar de keuken om wat te drinken te pakken en hoorde Danny opeens achter zich.‘Een schoon compliment van een schone dame!’ zei Danny. Harry grijnsde, daar had je Danny weer, even charmant als altijd. Danny was eigenlijk wel meestal de charmanste van de twee, maar Harry deed het ermee wat hij kon. En dan lukte meestal wel al te goed. Hij nam een slok van zijn biertje, dat was lekker!‘Ahhw, dat was verfrissend!’ zei Danny met een grijns tegen Harry. Harry grijnsde terug, hij wist wel wat Danny bedoelde."I know brother, I know.." zei hij grijnzend terug. Hij nam nog een slok en bekeek Qeya grijnzend. Arme meid toch, met deze twee jongens opescheept. Hij had gemerkt aan haar gedrag in de klas dat ze meestal met jongens omging, en ookal had ze een goed uiterlijk leek ze meer op een jongen qua innerlijk. Stoer in plaats van tuttig, zo te zeggen."Zouden jullie nog ruimte hebben voor nog een speler?" vroeg Qeya opeens. Harry nam nog een slok, rustig. Nog een speler, hmm.. Maybe. Het was altijd hun twee geweest, een meid erbij.. Hij keek naar Danny met een half-vragende blik, maar richtte zich toen weer grijnzend naar Qeya."Misschien.. Wat speel je?" vroeg Harry, tamelijk neutraal maar een beetje geamuseerd. Natuurlijk, niemand was zo goed als de McFly's, dat was te begrijpen.

(damn the inspiloosheid)
Terug naar boven Ga naar beneden
Danny

Danny


Aantal berichten : 25
Punten : 9521
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: Just about 17
Geslacht: Relaxed dude
Soort: Mens

Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Emptyma aug 29, 2011 8:05 am

Danny lachte op wat zijn broer zei en keek Qeya stiekem aan. Had ze het misschien door? Ach, dat zou toch niets uitmaken! Ze zou wel tegen een grapje kunnen en anders was dat jammer dan.. Hij leunde even tegen de tafel aan en keek tevreden voor zich uit. Zijn licht getinte huid was wat nat van het harde spelen en zingen en zijn donkergrijs/blauw ogen stonden voor een momentje op oneindig. Hij hield zijn armen die versierd waren met allerlei leren bandjes over elkaar heen gevouwen en maakte kleine ronde bewegingen over zijn huid met zijn vingers. Danny wist niet wat het was, maar hij voelde zichzelf gewoon even geweldig. Helemaal ontspannen.. Hij keek echter vragend op toen Qeya hun een vraag stelde. Zijn blik vervloog van haar naar Harry en weer terug. Wat? Een chick bij de McFly’s?? Danny grinnikte even sloeg zijn ogen omlaag. Hij verwisselde even van been en zei toen lachend: ‘Hoezeer ik je charmante aanwezigheid ook op prijs stel, McFly is een boyband en daar horen geen chicks in thuis!’. Danny keek weer op en keek Qeya grijnzend aan. Hij schudde zijn hoofd, ‘uh-huh,’ hij opende zijn ogen weer en zei toen, ‘Maar ik ben wel benieuwd naar welk instrument je speelt.’ Danny grijnsde weer onheilspellend en keek toen naar Harry. ‘Wat denk jij ervan, bro? McFly is en blijft een boyband, nietwaar?’ Hij liep naar Harry toe en sloeg zijn arm op zijn broer heen. Hij boorde even met zijn hand door zijn haar en keek Qeya lachend aan. ‘Want Harry hier..,’ hij pauzeerde even en stopte met ‘boren’. Danny keek Qeya aan en ging toen verder, ‘..Harry is het grote brein achter alles…’ Weer wachtte Danny even en keek Harry ontdeugend lachend aan. Het was ook niet helemaal waar wat hij zei, maar dat zou hij nu wel duidelijk maken. ‘letterlijk dan..’ grijnsde hij toen.



*Fucking inspiloos voor Danny de laatste tijd D: Sorry*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just feelin' cool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just feelin' cool   Just feelin' cool Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just feelin' cool
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime Angels :: Aarde :: Huizen :: Appartementen-
Ga naar: