Anime Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anime Angels


 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Time to die

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Time to die   Time to die Emptyzo mei 01, 2011 7:57 am

Seth was er klaar voor en ging naar zijn contacten en ging met zijn vinger over het plaatje van Demonia, hij drukte erop en zijn touchscreen deed de rest. Toen de telefoon over ging begon Seth direct, "emh.. Heey Demonia. Seth hier, ik ben er klaar voor. Kom naar mijn appartement, ik wil me bij jouw voegen en dus zal ik moeten sterven. Ik heb het liefst dat jij me vermoord. Ik zie je zometeen wel. Doei," Hij sprak snel zodat ze niet kon weigeren of hem tegenspreken. Seth hing op en ging alles gereed maken, hij ging naar de badkamer en keek zichzelf lang in de ogen via de spiegel en pinkte een traantje weg. Hij pakte zijn mobiel en belde zijn enige andere dierbare. "Ola Rebecca, ik wou even snel zeggen... Dat je als een grote zus voor me was." Hij hoorde gelach aan de andere kant, "Dat is lief, ik zag je als een kleiner broertje. Alleen waarom bel je me?" Seth twijfelde en zei "Ach, gewoon. Zomaar, doei. Er is bezoek dus ik moet weer ophangen." Rebecca zei doei en Seth hing op. Hij ging weg voor de spiegel en ging naar de woonkamer. Hij ging op de bank zitten en wachtte geduldig af totdat de knappe plaatsvervanger van de dood zou arriveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonia

Demonia


Aantal berichten : 177
Punten : 10032
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Anime Profiel
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyzo mei 01, 2011 8:13 am

Demonia's mobiel ging af. Langzaam werd Demonia wakker. Ze was in slaap gevallen. 'Hoi.'zei ze slaperig. 'emh.. Heey Demonia. Seth hier, ik ben er klaar voor. Kom naar mijn appartement, ik wil me bij jouw voegen en dus zal ik moeten sterven. Ik heb het liefst dat jij me vermoord. Ik zie je zometeen wel. Doei.' Daarna was er opgehangen. Met opgetrokken wenkbrauwen keek Demonia naar haar mobiel. Langzaam stond ze op. Dus ze moest nu Seth vermoorden. Ze pakte haar tas en liep naar de deur toe. Ze deed hem open en sloot hem weer achter haar. Op weg naar Seth's appartement. Ondertussen dacht Demonia nog na over wat Seth aan de telefoon had gezegd. Na een tijdje haalde ze haar schouders op en liep weer rustig verder.
Na een tijdje gelopen te hebben kwam Seth's appartement in zicht. Al snel stond ze voor zijn deur. Ze zuchtte even en belde toen aan. Ze was blij dat Seth zich bij haar wilde voegen. Rustig bleef ze voor zijn deur wachten totdat die open ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyzo mei 01, 2011 8:37 am

Seth stond voor het raam en keek naar buiten. Het park kon hij meters verderop zien. Seth leunde uit het raam en keek naar buiten. Als dit fout ging was dit zijn laatste dag, zijn laatste momenten. Seth draaide zich om en ging in een luie stoel zitten. Hij keek naar niks en begon te glimlachen. Hij zou sterven, hij zou overlijden, hij zou vermoord worden door zijn liefde. Hij had het haar gevraagd, dan zou hij bij haar kunnen zijn. Hij zou zijn lijk slepen naar het politie bureau, iedereen zou denken dat hij dood is, hij zou tussen de mensen blijven lopen. Iedereen zou denken dat hij dood is behalve Demonia. Hij zou bij haar blijven, hij zou van zijn ouders af zijn. Hij zou nooit gegrepen worden door politie. Hij zou wraak kunnen nemen. Hij zou kunnen leven, dood was voor hem voorbij. Hij zou eindelijk rust hebben, nooit had hij als mens rust gehad altijd had hij iets of waren er problemen. Hij liep naar de deur toen de bel ging en keek Demonia aan toen hij de deur open deed. Seth droeg een wit shirt en een spijkerbroek. Hij wist niet hoe hij vermoord zou worden dus hij wist niet wat handig was om te dragen. Seth glimlachte naar Demonia en wierp een liefdevolle blik "Kom binnen, Demonia" zei Seth en knikte vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonia

Demonia


Aantal berichten : 177
Punten : 10032
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Anime Profiel
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyzo mei 01, 2011 9:31 am

De deur werd voor haar open gedaan en ze zag Seth in een wit t-shirt met een spijkerbroek. 'Kom binnen, Demonia.'zei Seth en knikte vriendelijk. Demonia keek hem met een glimlach aan. 'Ben je er klaar voor?'vroeg ze aan hem. Daarna gaf ze hem een kus op zijn mond. Ze liep naar binnen en keek weer zijn kamer rond. Ze was hier pas één keer eerder geweest dat was na een moord. En nu ging ze hem hier vermoorden. Ze ging op de bank zitten en keek hem aan. 'Wil je het nu of zullen we nog even wachten?'vroeg ze aan Seth.

(flutpost kon niet zo heel veel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyzo mei 01, 2011 9:48 am

Demonia glimlachde naar hem en hij glimlachde weer terug. 'Ben je er klaar voor?'vroeg ze aan hem. Daarna gaf ze hem een kus op zijn mond. Ze liep naar binnen en keek weer zijn kamer rond. Ze ging op de bank zitten en keek hem aan. 'Wil je het nu of zullen we nog even wachten?'vroeg ze. Seth keek haar aan, "Nee, ik ben er wel klaar voor maar even wil ik nog rustig praten." Seth keek naar Demonia en glimlachde liefdevol. "Ik wil dit zeggen voordat het misschien fout gaat en ik naar de hel ga. Ik ben blij dat ik jou heb ontmoet voordat mijn leven vierkant en saai werd. Trouwens die avond dat jij dronken was heb je me al bijna meerdere keren vermoord door mijn luchttoevoer te stoppen." Seth kon het niet laten om te lachen plus het feit dat hij over een tijdje zou sterven. Hij keek haar aan "Hoe ga je me vermoorden, hoe je het ook doet. Doe het zo snel mogelijk en twijfel niet." Seth keek Demonia nog steeds aan. Hij kwam dichterbij en gaf haar een kus op haar mond. "Ik hou van jou, ik doe dit voor jou en ik vertrouw je, Demonia." Zei Seth en verder bleef hij stil. "Nu ben ik er volledig klaar voor,"

Terug naar boven Ga naar beneden
Demonia

Demonia


Aantal berichten : 177
Punten : 10032
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Anime Profiel
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyzo mei 01, 2011 9:56 am

'Nee, ik ben er wel klaar voor maar even wil ik nog rustig praten.'zei Seth. 'Ik wil dit zeggen voordat het misschien fout gaat en ik naar de hel ga. Ik ben blij dat ik jou heb ontmoet voordat mijn leven vierkant en saai werd. Trouwens die avond dat jij dronken was heb je me al bijna meerdere keren vermoord door mijn luchttoevoer te stoppen.' Seth begon te lachen en Demonia werd een beetje rood. Ze kon zich helemaal niks meer herinneren. Één ding wist ze in ieder geval zeker. Ze zou nooit meer alcohol drinken. 'Hoe ga je me vermoorden, hoe je het ook doet. Doe het zo snel mogelijk en twijfel niet.'zei Seth. Demonia knikte kort. Seth kwam dichterbij en gaf haar een kus op haar mond. 'Ik hou van jou, ik doe dit voor jou en ik vertrouw je, Demonia.'zei Seth. 'Nu ben ik er volledig klaar voor.'zei Seth. 'Oké.'zei Demonia en stond op en liep naar de keuken. Daar zocht ze in een la na een scherp mes. Toen ze die vond liep ze weer terug naar de woonkamer. Ze liep naar Seth toe en ging tegen hem aanstaan. 'Seth ik hou heel veel van je.'fluisterde in zijn oor. Met een snelle beweging duwde ze het mes in zijn borstkas op de plaats van zijn hard. Ze haalde het met er uit en gaf hem weer een kus op zijn mond. Daarna ving ze zijn levenloze lichaam op en legde het op de grond neer. Ze ging rustig zitten op de bank en wachtte gespannen af totdat Seth terug zou komen met zijn nieuwe lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyzo mei 01, 2011 10:15 am

Seth's laatste gedachten waren dat hij rust kreeg en samen kon leven met Demonia, toen
stierf hij.

(https://animeangels.actieforum.com/t50-reborn-as-angel#438)

Seth werd herboren in donkere wolken en vloog in zijn nieuwe gedaante samen met Serenity naar huis, zijn huis met Demonia. Hij landde voor de deur en hij kwam er gewoon doorheen. Hij stond voor Demonia en grijnsde. "Hier ben ik weer," Serenity ging via zijn arm naar de grond en ging toen snel naar de kleine stoel toe. Ze ging erin liggen en hield Seth in de gaten als een mini bescherm engel voor een engel. Hij keek naar Demonia en nu zag hij haar vleugels zelfs in haar mensen gedaante. "Wow, mooie vleugels," zei Seth terwijl hij naar die van haar keek. "Dat daar is Serenity, ze was er toen ik herboren werd. Demonia, hoe kwam jij achter je kracht?" Vroeg Seth, hij was net zo onwetend als dag 1. Dit was wel het echte werk dus dat maakte niet uit. Seth was vergeten dat hij tegen Demonia sprak en keek haar dus aan. Plaatste zijn armen rond haar en gaf haar een kus op de mond. Hij keek haar liefdevol aan en ging toen rustig op de bank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonia

Demonia


Aantal berichten : 177
Punten : 10032
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Anime Profiel
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 12:47 am

Al snel zag ze Seth de kamer weer binnen lopen en hij grijnsde. 'Hier ben ik weer.'zei Seth. Demonia keek hem met een glimlach aan. Pas toen merkte ze de slang op, die naar een stoel ging. 'Wow, mooie vleugels.'zei Seth. 'Jij hebt ook een mooi paar vleugels.'zei ze. 'Dat daar is Serenity, ze was er toen ik herboren wer. Demonia, hoe kwam jij achter je kracht?'vroeg Seth. Seth liep naar haar toe en sloeg zijn armen om haar heen en gaf haar een kus op de mond. Daarna ging hij op de bank naast haar zitten. Demonia bleef even naar Serenity kijken. Ze vond dat de slang er mooi uit zag. Daarna richtte ze haar aandacht op Seth. 'Ik kwam pas achter me krachten toen ik ze gewoon zomaar uit woede op iemand gebruikte. Ik was best wel ban in het begin, omdat ik het niet onder controle had. Maar nu wel.'zei ze met een glimlach. 'Dus het enige wat we nog hoeven te doen om achter jouw krachten te komen is je boos maken.'zei ze met een grijns. Ze gaf hem een kus op zijn mond. 'Boos maken is niet nodig. Je hebt mij nu.'zei ze met een glimlach. 'Ik wil dat je je gaat concentreren en in je lichaam opzoek gaat naar de kracht. Als je die hebt gevonden wil ik dat je het op mij gebruikt.' Haar blik was serieus en ze bedoelde het ook niet als grap. 'Zo komen we er achter wat je kan. En dan kan je het gaan accepteren en vaker gebruiken. Dus ga opzoek naar je kracht in je en richt het daarna op mij. Geen tegen spraak.'zei ze streng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 1:01 am

'Ik kwam pas achter me krachten toen ik ze gewoon zomaar uit woede op iemand gebruikte. Ik was best wel ban in het begin, omdat ik het niet onder controle had. Maar nu wel.'zei Demonia met een glimlach. 'Dus het enige wat we nog hoeven te doen om achter jouw krachten te komen is je boos maken.'zei ze met een grijns. Ze gaf hem een kus op zijn mond. 'Boos maken is niet nodig. Je hebt mij nu.'zei ze met een glimlach. 'Ik wil dat je je gaat concentreren en in je lichaam opzoek gaat naar de kracht. Als je die hebt gevonden wil ik dat je het op mij gebruikt.' Seth keek Demonia, hij wou haar geen pijn doen maar deed wat ze zei. Hij nam diep adem en zocht zichzelf af, toen voelde hij iets vreemds en stuurde zijn gedachten. Seth's mond was gesloten toch kwam er geluid uit voort, 'Demonia, jij was ongewenst bij je ouders, ze hadden liever niets. Ze wouden je nooit hebben.' leek Seth te fluisteren 'Zij waren idioot, zij waren zwak. Jij bent mooi en goed op je eigen manier, ik hou van je en als anderen je goed zouden kennen zou je geliefd worden' zei Seth zonder zijn mond te bewegen of ook maar te openen. Seth keek naar Demonia. "Wow..... lollig, ik kan mensen gek maken als ik het goed gebruik." grijnsde Seth. Hij wist niet of Demonia zich wat had aangetrokken van het eerste stukje maar toch stond hij op en gaf haar een omhelzing. Hij focusde zich op Serenity die naar Seth toe kwan glijden. In zijn ogen begon ze een beetje paars te gloeien, Seth wist niet waarom en ze kronkelde naar Seth toe en klom omhoog via zijn been. "Brave meid." Zei Seth nadat Serenity naar zijn lichaam was gegaan en zich om zijn schouder en zij had gewikkeld. De paarse gloed nam ineens af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonia

Demonia


Aantal berichten : 177
Punten : 10032
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Anime Profiel
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 1:11 am

Seth deed wat hem werd gevraagd. "Demonia, jij was ongewenst bij je ouders, ze hadden liever niets. Ze wouden je nooit hebben."hoorde Demonia in haar hoofd. "Zij waren idioot, zij waren zwak. Jij bent mooi en goed op je eigen manier, ik hou van je en als anderen je goed zouden kennen zou je geliefd worden." Ze keek naar Seth. Was dit zijn kracht? 'Wow..... lollig, ik kan mensen gek maken als ik het goed gebruik.'grijnsde Seth. Seth stond op en omhelsde haar. Toen keek Seth naar Serenity. Demonia keek ook haar kant op, maar opeens verdween ze. Demonia keek om haar heen, maar ze zag Serenity nergens meer. 'Brave meid.'hoorde ze Seth zeggen. 'Waar is ze dan?'vroeg Demonia en keek om zich heen. Opeens zag ze de slang weer op Seth's schouder te voorschijn komen. 'Huh... Eerst zat ze op de stoel en nu op je schouder. Hoe... Hoe kan dat? Ik bedoel ik zag haar net nog daar zitten.' Demonia wees op de stoel. 'En nu zit ze op je schouder.' Ze keek Seth wantrouwend aan. 'Wat is er gebeurd?'vroeg ze. Ze bleef haar ogen op Seht en de slang gericht houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 1:20 am

'Huh... Eerst zat ze op de stoel en nu op je schouder. Hoe... Hoe kan dat? Ik bedoel ik zag haar net nog daar zitten.' Demonia wees op de stoel. 'En nu zit ze op je schouder.' Ze keek Seth wantrouwend aan. 'Wat is er gebeurd?'vroeg ze. Ze bleef Seth aankijken. "huh, ze kwam alleen me kant op en toen ik even dacht dat ze een beetje in het zicht viel. Poef... Paarse gloed.. coolio! Ik kan dingen ontrekken aan het zicht." Hij keke naar Demonia en dacht even na. "Serenity," zei Seth en hij richtte zijn arm op de bank. Serenity ging rustig langs Seth's arm naar de bank. Seth keek naar Demonia, "Ik denk dat ik gewoon zelf moet oefenen met mijn kracht, daar kan je me zeker niet mee helpen.." zei Seth een beetje teleurgesteld. Hij keek naar Demonia "Effe rustig zitten...... ik ben een beetje moe.." vreemd zeg..... eigenlijk was het ookwel logisch. Hij was 10 minuten een engel en had al gelijk zijn krachten gebruikt. Hij voelde zich een beetje moe. "Waar heb je me lichaam gelaten? Of is die hier niet meer?" vroeg Seth terwijl hij een beetje om zich heen keek en afwachtte op Demonia's antwoord.

Terug naar boven Ga naar beneden
Demonia

Demonia


Aantal berichten : 177
Punten : 10032
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Anime Profiel
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 1:29 am

'huh, ze kwam alleen me kant op en toen ik even dacht dat ze een beetje in het zicht viel. Poef... Paarse gloed.. coolio! Ik kan dingen ontrekken aan het zicht.'zei Seth. 'Serenity.'zei Seth en Seth richtte zijn arm op de bank. Serentiy ging van zijn schouder af zijn arm langs de bank op. 'Ik denk dat ik gewoon zelf moet oefenen met mijn kracht, daar kan je me zeker niet mee helpen..'zei Seth. 'Effe rustig zitten...... ik ben een beetje moe..'zei Seth. 'Waar heb je me lichaam gelaten? Of is die hier niet meer?'vroeg Seth en keek om zich heen. 'Je lichaam is verdwenen.'zei ze met een grijns. Toen ze weer nadacht over hoe ze Seth vermoord het herinnerde ze zich het mes nog. Ze moest die nog even schoonmaken. Ze stond op en liep naar de keuken om het mes schoon te maken. Toen ze daarmee klaar was liep ze weer terug. 'Even het mes schoonmaken waar ik je mee heb vermoord.'zei ze met een liefdevolle glimlach en gaf hem een kus op zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 1:40 am

'Even het mes schoonmaken waar ik je mee heb vermoord.'zei ze met een liefdevolle glimlach en gaf hem een kus op zijn mond. Seth glimlachtte "Weet je dat die zin wel heel vreemd klinkt als je me daarna een kus geeft. Trouwens volgens mij vond je het wel leuk om mij te vermoorden," Seth glimlachte terug en gaf haar ook een kus. Serenity kronkelde over de rug leuning en nam die plek bezet. Het maakte hem niet uit, hij had Demonia gevraagd hem te vermoorden. Het was dus goed gekomen, geen hel voor hem. Seth hield veel van Demonia "Kom gewoon even zitten," Seth kon het niet laten en voelde zijn eigen vleugels. Ze leken te verdwijnen en te verschijnen. Net als met zijn kracht alleen dit was daar geen deel van. Hij had wel zin om over een paar daagjes wat verderf te zaaien onder de mensen. Vanaf nu was hij deel van een hogere macht, "Nu weet ik zeker dat ik bij jou kan blijven," Seth glimlachtte en voelde een kop op zijn schouder. De donkere slang had haar hoofd langs Seth zijn nek gestoken en stak de tong soms uit. Ze was niet erg aaibaar maar wel het ideale dier aangezien hij niet veel plek had voor een hond of iets wat daar op lijkt. Seth bleef glimlachen en keek Demonia aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonia

Demonia


Aantal berichten : 177
Punten : 10032
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Anime Profiel
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 1:53 am

'Weet je dat die zin wel heel vreemd klinkt als je me daarna een kus geeft. Trouwens volgens mij vond je het wel leuk om mij te vermoorden.'glimlachte Seth en ze voelde zijn lippen weer op die van haar. 'Aah, je hebt me door. Ik geniet altijd van jouw pijn doen.'zei ze met een grijns. 'Kom gewoon even zitten.'zei Seth terwijl hij even aan zijn vleugels voelde. Demonia ging naast hem op de bank zitten. 'Nu weet ik zeker dat ik bij jou kan blijven.'zei Seth. Demonia keek hem aan en zag Serenity's hoofd op die van Seth liggen. Ze keek met een glimlach naar de slang. Daarna richtte ze haar blik weer op Seth. 'Je weet toch dat je altijd bij me kan blijven.'zei ze met een glimlach en drukte zichzelf tegen hem aan. Ze was blij dat het goed was afgelopen en hij nu weer bij haar was. Ze had het aan de ene kant lastig gevonden om hem te vermoorden, maar nu konden ze voor eeuwig bij elkaar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 2:04 am

'Aah, je hebt me door. Ik geniet altijd van jouw pijn doen.'zei ze met een grijns. Seth glimlachtte. 'Je weet toch dat je altijd bij me kan blijven.'zei ze met een glimlach en drukte zich tegen Seth aan. Seth glimlachte en legde zijn arm om haar heen. "Natuurlijk weet ik dat, ik denk dat ik dat ook nog eens ga doen." Seth keek liefdevol naar Demonia. Nu was ze niet meer alleen zijn mentor. Nu was ze zijn liefde en zijn gids voor het zijn van hoe hij nu was. Hij sloot zijn ogen even en hij haalde adem. Hij hoefde het niet maar dat geluid bleef altijd fijn om te horen. Al was het enkel zijn eigen. Serenity bewoog zich niet op haar tong die zo nu en dan naar buiten schoot. Alleen Seth's aandacht was gevestigd op Demonia, "De eerste die ik gek ga maken is Meneer Jeffrey na jou tenminste." glimlachtte hij. 'Demonia, jij bent het enige wat ik nodig heb dood of levend. Boos of rustig, mens of engel. Het maakt me niet uit, zolang ik maar bij je kan zijn.' zei Seth via zijn kracht. Hij keek naar Demonia en plantte een kus op haar lippen. Het enige wat hij zou doen is voor de zekerheid niet meer dan 1 six pack bier in huis hebben. Daarvan zou hij er 3 bewaren. Hij wou niet nogmaals een dronken Demonia meemaken. Dan was ze eng, echt eng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonia

Demonia


Aantal berichten : 177
Punten : 10032
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Anime Profiel
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 8:30 am

Demonia voelde Seth's arm weer om haar heen. 'Natuurlijk weet ik dat, ik denk dat ik dat ook nog eens ga doen.'zei Seth. Demonia richtte haar blik op Seth. 'De eerste die ik gek ga maken is Meneer Jeffrey na jou tenminste.'glimlachte Seth. "Demonia, jij bent het enige wat ik nodig heb dood of levend. Boos of rustig, mens of engel. Het maakt me niet uit, zolang ik maar bij je kan zijn." Demonia hoorde zijn stem weer in haar hoofd. Ze voelde zijn lippen weer op die van haar. Toen hij haar los liet gaf zij hem een lange kus op zijn mond. Daarna keek ze hem met een sluwe grijns aan. Ze kon zich dan niks meer herinneren na haar tweede drankje, maar van wat Seth haar had gesmsd was het voor hem niet zo leuk geweest. 'Hé Sety.'zei ze. 'Heb je nog ergens was alcohol.' Demonia keek de kamer rond. 'Ik vind dat we moeten drinken op jouw tweede leven.'zei ze met een sluwe grijns en stond op. Ze liep naar de keuken en zocht in alle kastjes na wat te alcohol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 8:44 am

'Hé Sety.'zei ze. 'Heb je nog ergens was alcohol.' Demonia keek de kamer rond. 'Ik vind dat we moeten drinken op jouw tweede leven.'zei ze met een sluwe grijns en stond op. Ze liep naar de keuken en zocht in alle kastjes na wat te alcohol. Seth grijnsde. "Niet te veel, binnenkant van de koelkast, staat 1 fles jack daniels en 1 six pack als het goed is. Maar dit keer ga je niet alles opzuipen!!!" riep Seth een beetje geirriteerd. Seth ging languit zitten en deed de tv aan. Serenity ging via de bank naar de grond en toen naar de stoel. Ze ging in het midden zitten en hield haar ogen op Seth gericht als een waakdier. Seth glimlachtte, "Demonia als je dronken word wil je me dit keer wel sparen en eerst je lipgloss af doen. Het duurde me een uur voordat ik alles weg had gewassen!" riep Seth lachend. Hij wachtte rustig totdat hij antwoord zou krijgen

(flutpost)

Terug naar boven Ga naar beneden
Demonia

Demonia


Aantal berichten : 177
Punten : 10032
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Anime Profiel
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 8:51 am

'Niet te veel, binnenkant van de koelkast, staat 1 fles jack daniels en 1 six pack als het goed is. Maar dit keer ga je niet alles opzuipen!!!'riep Seth een beetje geïrriteerd. Demonia pakte de fles jack daniels en de six pack. Ze draaide de dop van de jack daniels open en dronk een grote slok eruit. 'Demonia als je dronken word wil je me dit keer wel sparen en eerst je lipgloss af doen. Het duurde me een uur voordat ik alles weg had gewassen!'riep Seth lachend. 'Wacht even ik doe er nog een extra laag over heen.'zei ze en liep met de alcohol naar de woonkamer. Daar keek ze hem met een grijns aan en legde het op de tafel. Daarna ging ze op zijn schoot zitten. Ze was nog niet dronken, maar na nog een grote slok van de jack daniels zou ze het zo worden. Serenity was ondertussen op de stoel gaan zitten. Demonia gaf Seth weer een lange kus. Daarna pakte ze de fles jack daniels en nam een kleine slok. Ze voelde zich een klein beetje draaierig, maar legde de fles al weer op tafel voordat ze die zou laten vallen. Ze drukte haar lippen op Seth's voorhoofd en daarna allebei zijn wangen. 'Zo, je hebt je lippenglos weer.'zei ze met een liefdevolle grijns en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 9:03 am

'Wacht even ik doe er nog een extra laag over heen.'zei Demonia en liep met de alcohol naar de woonkamer. Seth moest zuchtten en keekhoe demonia op zijn schoot ging zitten. Demonia gaf Seth weer een lange kus. Daarna pakte ze de fles jack daniels en nam een kleine slok. Ze drukte haar lippen op Seth's voorhoofd en daarna allebei zijn wangen. 'Zo, je hebt je lippenglos weer.'zei ze met een liefdevolle grijns en keek hem aan. Seth keek geirriteerd naar Demonia "Ik weet dat je drank lekker vind alleen wil je alsjeblieft niet zo aanhalig doen als je drinkt dat maakt me een beetje bang," zei Seth terwijl hij naar Demonia keek. Hij vond het al een beetje vervelend dat ze hem ging zoenen na elke slok. "Ik hou er niet van als je zoveel drinkt. Kijk dan je hebt binnen een paar minuten een kwart leeg gedronken," zei Seth terwijl hij door Demonia's haar streek. Hij vond het wel jammer dat ze zoveel dronk, ze waren dood dus het konw el alleen als ze nou boos werd als ze dronken is dan kon ze hem erg veel pijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonia

Demonia


Aantal berichten : 177
Punten : 10032
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Anime Profiel
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 9:10 am

'Ik weet dat je drank lekker vind alleen wil je alsjeblieft niet zo aanhalig doen als je drinkt dat maakt me een beetje bang.'zei Seth. 'Ik hou er niet van als je zoveel drinkt. Kijk dan je hebt binnen een paar minuten een kwart leeg gedronken.'zei Seth terwijl hij door haar haar streek. Demonia keek hem met een beteuterd gezicht aan en ging van zijn schoot af en ging aan de ander kant van de bank zitten. Ze keek naar het raam en keerde haar rug naar Seth. Dan zou ze niet meer drinken. Als hij het niet leuk vond, dan ging ze niet meer drinken. Maar dat betekende ook dat ze nu niet meer vrolijk zou doen. Ze was nog niet dronken, maar wel een beetje aangeschoten. Ze deed alsof de wolken buiten heel erg interessant waren en bleef naar buiten staren. Eigenlijk wou ze nu nog een slok drank nemen zodat ze zich niks meer kon herinneren als ze iets deed, maar ze hield zich zelf tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 9:18 am

Demonia keek hem met een beteuterd gezicht aan en ging van zijn schoot af en ging aan de ander kant van de bank zitten. Ze keek naar het raam en keerde haar rug naar Seth. Seth keek tegen haar rug en zuchtte. Toen keek Seth naar Serenity die 'nee' leek te schudden op wat hij had gezegd. Hij vond dit nog erger, een Demonia die niet slecht, dronken of medelevend was. Nu deed ze zielig. Seth zuchtte dieper "Okay, jij wint. Drink maar, alleen dan wil ik dat je me 1 ding beloofd. Val niet inslaap als je op me zit want je gaf me bijna een kopstoot." Seth pakte een blikje bier trok het open en nam een slok. in zijn andere hand nam hij de fles en stak hem uit naar Demonia. "Hier Demonia," zei hij terwijl hij naar haar toe schoof en het voor haar zette. Seth keek naar Serenity die nu vreemd genoeg 'ja' leek te schudden. Seth gaf Demonia een lange kus op haar wang en glimlachtte. "Je mag drinken," zei hij nogmaals terwijl hij haar aankeek. Serenity draaide zich rond en ging slapen. Seth glimlachtte en wreef even over Demonia's schouder. "Op mijn tweede leven," zei hij en gaf haar nog een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonia

Demonia


Aantal berichten : 177
Punten : 10032
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Anime Profiel
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 9:28 am

'Okay, jij wint. Drink maar, alleen dan wil ik dat je me 1 ding beloofd. Val niet inslaap als je op me zit want je gaf me bijna een kopstoot.'zei Seth. Demonia deed alsof ze nog steeds boos was. 'Hier Demonia.'zei Seth en schoof haar kant op, hij zette de fles voor har neer. Ze voelde zijn lippen tegen haar wang. 'Je mag drinken.'zei Seth nogmaals. Demonia draaide zich nog niet om. Toen voelde ze zijn hand die over haar schouder heen wreef. 'Op mijn tweede leven.'zei Seth en gaf Demonia nog een kus. Demonia pakte de fles en keek hem met een glimlach aan. Daarna gaf ze Seth weer een kus op zijn lippen. 'Dat is al veel beter. En ik zal me best doen niet in slaap te vallen.'zei ze met een grijns en nam nog een slok van de fles. Meteen voelde ze de neiging om te lachen. Maar ze hield zich nog even in. En keek Seth met een glimlach aan. Daarna schoot ze in de slappe lach. Het was ook heel erg grappig om te zien dat alles om je heen draaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 9:57 am

Eerst was Demonia erg humeurig en reageerde niet. Toen pakte ze de fles, glimlachtte ze en gaf ze hem een kus op zijn mond. 'Dat is al veel beter. En ik zal me best doen niet in slaap te vallen.'zei ze met een grijns en nam nog een slok van de fles. Seth glimlachtte en duizelde. Hij kon er niet aan wennen dat Demonia dat uit het niets deed. Hij keek haar aan en zei "Woow!" Ze keek hem aan met een glimlach en kreeg toen de slappe lach. Seth glimlachte en dit keer kon Seth zich niet inhouden. Hij keek hoe Demonia lachte en pakte haar vast in een omhelzing en plaatste zijn lippen op die van haar. Hij hield ze daar een tijdje en proefde de alcohol van haar lippen. Toen hij losliet was het zeker wel twee minuten later. "Ik hou van je, Demonia. Jij bent mijn enige echte liefde," Seth nam een slok bier en tijdens het drinken gebruikte hij zijn krachten. 'Psst. je geweten hier, geef hem een kus. Dat verdiend hij wel, hij is toch zo lief voor je.' Seth zette zijn biertje neer en keek met een lach naar Demonia. "Zei je geweten net soms iets? Je weet dat je geweten het stemmetje in je hoofd is dat weet wat goed voor je is?" Seth knipoogde en nam nog een slok van zijn biertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonia

Demonia


Aantal berichten : 177
Punten : 10032
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Anime Profiel
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 10:09 pm

Toen Demonia de slappe lach had werd ze door Seth vast gepakte. Ze voelde zijn lippen op die van haar en moest wel stoppen met lachen. Na twee minuten liet hij haar los en Demonia keek hem met een glimlach aan. 'Ik hou van je, Demonia. Jij bent mijn enige echte liefde.'zei Seth en nam een slok van zijn bier. "Psst. je geweten hier, geef hem een kus. Dat verdiend hij wel, hij is toch zo lief voor je."hoorde ze een stem in haar hoofd zeggen. 'Zei je geweten net soms iets? Je weet dat je geweten het stemmetje in je hoofd is dat weet wat goed voor je is?' Seth knipoogde en nam nog een slok van zijn biertje. Demonia bracht meteen haar lippen op die van hem toen hij net zijn drinken naar binnen had gewerkt. Daarna nam ze zelf weer een slok en kreeg weer de slappe lach. Nu draaide alles om haar heen nog erger. Het zag er grappig uit, Seth's hoofd draaide dan weer naar links en dan weer naar rechts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Emptyma mei 02, 2011 11:51 pm

Demonia bracht meteen haar lippen op die van hem toen hij net zijn drinken naar binnen had gewerkt. Daarna nam ze zelf weer een slok en kreeg weer de slappe lach. Seth keek haar weer aan. Hij kreeg telkens het gevoel alsof het lucht uit zijn mond werd gezogen als Demonia hem een kus gaf. Seth knipperde even en gaf haar weer een kus. Hij nam nog een slok bier en nog steeds was hij niet dronken of aangeschoten. "Demonia, zou het niet leuk zijn als we Damon en Serenity konden koppellen." okeey. misschien was Seth aangeschoten, maar op Demonia's lippen zat ookal meer alcohol dan in het biertje dat hij dronk. Seth keek aangeschoten naar Demonia en ging rustig onderuit zitten. Serenity kroop naar hem toe gekropen en ging via zijn been de bank op. Serenity ging op zijn borst liggen en kronkelde daarna rond zijn nek en legde haar kop op Seth's schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Time to die Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to die   Time to die Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Time to die
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Time to find out.. [RED]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime Angels :: Aarde :: Huizen :: Appartementen-
Ga naar: