Anime Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anime Angels


 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Don't give a damn about what they say.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Red

Red


Aantal berichten : 44
Punten : 9504
Reputatie : 2
Registratiedatum : 18-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: 18 jaar
Geslacht: Man
Soort: Mens

Don't give a damn about what they say. Empty
BerichtOnderwerp: Don't give a damn about what they say.   Don't give a damn about what they say. Emptyma aug 29, 2011 10:30 pm

Met zijn pet op zijn hoofd, liep Red met zijn handen in zijn zakken verschillende steegjes door. Het was nog redelijk vroeg, maar hij was al wakker. Vanmorgen waren zijn ouders vertrokken. Hij had ze uitgezwaaid. Die zouden voor een jaar – als het niet meer was tenminste – in een caravan de hele wereld rondreizen. Nou ja, hij wenste ze veel plezier. Hij had best wel veel geld gekregen van zijn bezorgde moeder. Hij gaf toe dat zijn ouders rijk waren, maar zo gedroegen ze zich totaal niet. Ze hadden geen dure merkkleding aan en zo. Hij ook niet. Hij had een spijkerbroek, een wit shirt en een rood met wit jasje. Hij had handschoenen waarvan de plek waar je vingers in moesten afgeknipt. Dus de gaten begonnen nu vlak boven zijn knokkels. Het waren zwarte handschoenen. Het was zijn gebruikelijke kledingstijl en hij vond er helemaal niks rijks aan of zo. Hij had ook geen zin om zich rijk te gedragen. Trouwens, ze hoefden niet te weten dat ze een beetje meer geld hadden dan anderen hadden. Hij vond het goed zo. En zijn ouders hadden er immers hard voor gewerkt. Hij verdiende zelf ook wat met zijn bijbaantje. Hij keek even om zich heen en besloot toen om naar het pleintje te gaan. Hij woonde hier al zeventien jaar en toch vond hij het nog steeds een superleuke plek hier. Nou ja, zijn ouders wouden nooit verhuizen. Ze wouden de wereld rondreizen, maar Red had niet meegewild. Hij wou dat zijn ouders eens lekker rustig aan deden met hun tweeën en omdat hij zeventien was, had zijn moeder na lang aarzelen toch besloten om te gaan, tot verrukking van Red. Hij hield ervan als hij zijn zin kreeg in dat soort dingen. In zijn moeder overtuigen en haar laten genieten op een vakantie.

Zijn vader was vroeger, in zijn zeventiende jaar, eigenlijk hetzelfde geweest als Red. Alleen had hij bruin haar en hij heette Blue. Red was trots op zijn vader en dat liet hij elke dag ook goed merken. Maar nu kon dat dus even niet meer. Maar hij ging zijn vader natuurlijk wel elke dag bellen. Daar ging hij ’s avond een uurtje vrij voor houden. Zijn vaders grootste trots was Red en als Red opeens in een jaar een vriendin zou krijgen, zou zijn vader nog trotser zijn dan hij al was, alhoewel hij Red daar gelukkig wel zijn tijd in gaf. Hij zag wel. In een jaar kon immers veel veranderen. En hij ging goed zijn best doen voor zijn voorlaatste jaar school. Het was allemaal voorbijgevlogen, de tijd. Hij sloot zijn ogen en keek om zich heen, waarna hij overstak en ging zitten op een schans. Hij kon wel skateboarden en stuff. Hij had zijn skateboard ook meegenomen. Hij zette die bovenaan op de schans neer en rolde met het skateboard heen en weer, waarna hij een paar flips deed en weer terugkwam bij het begin, toen hij opeens iets hoorde. Hij keek op. Zijn felrode ogen bleven naar een persoon kijken. ‘Hoi,’ zei hij en hij stak zijn hand op.


- Iedereen welkom -
Terug naar boven Ga naar beneden
Danny

Danny


Aantal berichten : 25
Punten : 9521
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: Just about 17
Geslacht: Relaxed dude
Soort: Mens

Don't give a damn about what they say. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give a damn about what they say.   Don't give a damn about what they say. Emptydi aug 30, 2011 9:03 am

Danny reed rustig op zijn skateboard door de straten. Het was rustig weer en de lucht was vrij helder, iets waar hij wel van hield. De zon straalde op zijn licht getinte huid en liet hem zijn ogen even sluiten. Hij zuchtte even en dacht de dag even over. Het was gewoon begonnen. Hij woonde met zijn tweelingbroer Harry in het vrij grote appartement en dat vond hij heerlijk. Samen met zijn beste vriend lekker muziek maken en lol trappen, maar nu even aan die ‘drukte’ ontsnappen en alleen door de straten skaten was ook iets wat hij naar hartelust deed. Danny lachte. Dat klonk alsof hij de gezelschap van zijn broer niet op prijs stelde, maar dat was dus totaal niet waar! Hun gezamenlijke band werd steeds beter en nog nooit, maar dan ook nooit hadden ze ruzie gemaakt om een meisje. Danny hield van ze, maar vond ze het gewoon niet waard om een ruzie met zijn broer te riskeren. Danny zette zich nog een keer af tegen de grond om vaart te maken. Hij zou naar het skaterspleintje gaan. Danny kende daar nog niet echt veel mensen en was zelf nou ook weer niet zo goed, maar hij kon nu in ieder geval wel zijn skills trainen. Misschien zou hij zelfs wel een cool iemand tegenkomen om even mee te chillen. Je wist maar nooit. Danny zwaaide zichzelf met het skateboard omhoog waardoor hij netjes op een stoeprand sprong en daarna gewoon verder reed. Hij legde zijn handen op zijn rug en bedacht welke dingen hij het beste kon gaan oefenen. Op de schans misschien? Tsja, daar oefende hij nou niet echt vaak dus het kon wat nieuwe technieken opleveren. Of hij zou gewoon als altijd de wat lagere bij de grond afspelende trucs oefenen, waar hij al aardig ‘professioneel’ in was. Ja, dat kon ook. Danny reed weer van het stoepje af en zag het plein al liggen. Een andere gast scheen zich op de schans te bevinden. Misschien iemand om een praatje mee te maken?

Danny sprong weer omhoog om op de nieuwe stoeprand te springen en zag een vrij hoog fietsrekje staan. Ha, gelijk een oefening! Danny liet zijn armen halfhoog naast zich hangen en zette zich af. Hij bukte wat ineen en voelde het ijzeren rek onder zijn skateboard terecht komen. Danny rechtte zijn rug wat en grijnsde breed. Ja, wat voelde dit goed! Hij sprong weer van het hek af en rolde dichter naar de schans toe. Hij keek omhoog en zag de jongen van eerder daar nog bezig zijn. Volgens Danny zag hij er wel stoer uit met dat jack en die handschoenen. Danny zelf had een spijkerkleurig, zacht vest aan dat geheel open hing. De capuchon touwtjes hingen lusteloos lang zijn borst en zijn capuchon was ook niet erg groot. Onder zijn vest had Danny een normaal grijs T-shirt aan met een groen / oranje - achtige print erop. Verder had hij een gewone spijkerbroek aan en zwarte Allstars. Om zijn polsen bevonden zich een stel leren banden en touwtjes. Kortom, Danny zag er nou niet echt uit als een typische skaterboy, maar dat was hij wel. Nou ja, hij ging nou ook weer niet elke dag skateboarden, maar het was zeker wel een van zijn hobby’s. Opeens stak de jongen zijn hand op en Danny keek uit zijn gedachten verstoord op. Hij lachte naar de jongen en stak zijn eigen hand nu ook op met eigenlijk maar twee vingers opgestoken. ‘Hey!’ Opeens schrok Danny zich kapot toen hij tegen een stoeprand opbotste en bijna van zijn skateboard afvloog. Snel sprong Danny er uit reflex vanaf en voelde het board onder zijn voeten wegschieten. Zijn hart had een paar tellen overgeslagen, maar hij stond gelukkig nog. Lachend keek Danny op en legde zijn hand op zijn hevig kloppende borst. ‘Hèhè, loop ik net al die tricks uit te voeren, kan ik niet eens normaal ‘hoi’ tegen iemand zeggen!’ Danny lachte wat ongemakkelijk, maar wel met een vlaagje humor en liep naar zijn skateboard toe. Hij pakte het op en liep weer terug naar de schans. Hij bekeek de jongen’s bewegingen nog eens en zei toen bewonderend maar niet overdreven: ‘Zo, jij gaat lekker. Skate je al lang?’ Danny grijnsde en bleef beneden staan, verwachtend dat de jongen wel naar beneden zou komen zodat hij zich voor kon stellen. Hij wachtte tot het zover was en stak toen zijn hand uit. ‘Ik ben Danny by the way. Leuk je te ontmoeten.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Red

Red


Aantal berichten : 44
Punten : 9504
Reputatie : 2
Registratiedatum : 18-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: 18 jaar
Geslacht: Man
Soort: Mens

Don't give a damn about what they say. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give a damn about what they say.   Don't give a damn about what they say. Emptydi aug 30, 2011 10:25 am

Lachend zag Red toe hoe de jongen voor hem bijna op zijn flikker ging. ‘Nou nou, ben ik zo angstaanjagend?’ vroeg hij lachend aan de jongen, maar in zijn ogen was wel goedkeuring te vinden. Deze jongen wist heel duidelijk hoe hij moest skaten en hoe hij zijn skateboard moest behandelen. Dat was al het eerste dat indruk op hem kon maken, een goede indruk had hij dus ook al gekregen. Hij keek geamuseerd naar de jongen. ‘Ja, ik skate al best lang, nu ik er zo over denk. Dit jaar ga ik heel veel skaten. Ouders reizen de wereld rond, ik alleen thuis en ik heb geen zin om op mijn luie reet te liggen, als je snapt wat ik bedoel,’ zei Red en hij glimlachte even. Daarna liet hij zijn skateboard naar beneden zakken. Hij zette zijn voet snel neer zodat hij niet verder kon rollen. Hij pakte de hand van de jongen aan die zich algauw voorstelde als Danny. ‘Red, Red Indigo,’ zei hij en hij schudde de hand even, waarna hij het weer losliet. Hij kon een blik op zijn handschoenen niet laten. Hij glimlachte even, waarbij een flikkering van trots te zien was. Zijn vader had hem deze handschoenen gekocht en hij had ze geknipt. Hij keek even naar de jongen. ‘Jij skate ook al aardig goed! Ik kan eruit opmaken dat je best lang skate, anders heb ik het gruwelijk mis,’ zei Red vriendelijk en hij liet zijn blik naar het skateboard glijden. Hij floot even tussen zijn tanden door. ‘Dat is een verrekt mooi ding,’ zei hij en zijn ogen fonkelden even, waarna hij ging zitten op zijn skateboard. Hij zat nu wel wat laag en kon elk moment doorrollen dankzij zijn gewicht, maar oké. Hij glimlachte naar de jongen. Eindelijk een maat!

Ja, voor zijn part voelde het toch al zo. Hij had op school weinig vrienden, eigenlijk geen. Hij trok zich niet zoveel van die arrogante macho’s en die fanclubs die bestonden uit een stuk of tien meiden aan. Hij trok zich alleen wat van zijn school en zijn lessen aan. Hij wou zijn vader trots maken, dus spijbelde hij niet. Hij vond het trouwens ook onzinnig om te doen. Je moest het toch weer inhalen en dan was je nog meer tijd kwijt en waarvoor: om een middagje te gaan chillen wat je ook kan doen als je weekend hebt. Zo erg is je huiswerk maken nu ook niet. Nee, in dat was Red vrij makkelijk en direct, tot vreugde van zijn moeder, die blij was dat haar zoon niet spijbelde. Hij keek Danny even aan en stond toen weer op. ‘Laten we samen eens wat moves doen!’ zei hij en hij ging al gelijk naar de schans, maar bedacht wat. ‘Kun jij dit?’ vroeg hij en hij zette zijn skateboard neer, begon richting een trapje te skaten, sprong lenig en liet de onderkant van het skateboard over de reling schuiven, dwarsliggend. Hij kwam weer handig op de grond neer en rolde richting Danny, waarna hij handig voor de jongen stopte. Hij deed een voet van zijn skateboard af, trapte met zijn andere voet tegen de achterkant van het skateboard en ving het skateboard handig op in zijne ene hand. Uitdagend, maar ook vriendelijk, keek hij naar Danny.

Terug naar boven Ga naar beneden
Danny

Danny


Aantal berichten : 25
Punten : 9521
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: Just about 17
Geslacht: Relaxed dude
Soort: Mens

Don't give a damn about what they say. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give a damn about what they say.   Don't give a damn about what they say. Emptydo sep 01, 2011 4:33 am

Danny kon het niet laten even te lachen toen de jongen zich voor stelde. Hij lachte hem niet uit. Oh nee! Maar die opeenvolging van kleuren in de namen was gewoon opmerkelijk. ‘Leuke naam, Red, is dat ook je lievelingskleur?’ Danny grinnikte even, maar bedacht zich toen dat de jongen het ook als iets totaal niet leuks kon opvatten en veegde snel de grijns van zijn gezicht alhoewel de humor wel in zijn ogen bleef liggen. ‘Sorry man, dat was vast flauw, maar al die kleuren in je naam zijn gewoon.. Eh.. Opmerkelijk, maar wel cool hoor! Begrijp me niet verkeerd!’ Hij legde zijn hand even op zijn achterhoofd om zijn excuus wat meer geloofwaardig te maken. Hij keek even wat om zich heen en zette toen zijn beide handen in zijn zijen. Hij grinnikte weer even en zei: ‘Ja nou, ik skate al wel even, maar ‘k denk niet dat ik het kan zoals jij.’ Hij keek even op naar Red. ‘Zo man, jij kan het echt goed! In ieder geval, voor zover ik het heb gezien!’ Danny liet zijn blik even over het skateboard van Red glijden en zag dat die ook niet mis was. ‘Jouw board is anders ook niet niks hoor!’ Hij liet zijn eigen skateboard ook even op de grond vallen en ging erop staan om in de stilte wat evenwichtsoefeningentjes te doen. Red was in de tussentijd op zijn eigen board gaan zitten en schommelde wat op en neer. Danny keek vluchtig even naar de jongen en legde zijn concentratie toen weer op het board om niet weer zo’n blunder te maken. Zo, dat was wel wat hoor! Een heel jaar zonder ouders, alleen in dat huis met alleen maar je board en wat cash. Hmm, nou ja, Red zag eruit alsof hij ook wel van Danny’s leeftijd was en hij woonde ook alleen in een appartement. Nou ja, hij woonde wel met zijn broer, maar alsnog.. Veel studenten van hun leeftijd woonden ook gewoon alleen op een kamer of studentenhuis.

Opeens stond Red weer op en stelde Danny wat voor. Die grijnsde. ‘Ja, kicke!!’ Enthousiast sprong hij van zijn skateboard af en trapte die gelijk de lucht in waarna hij het handig opving. En of hij op de schans kon? Jazeker! Het was alleen niet helemaal zijn ‘specialiteit’. ‘Ja, een soort van,’ antwoordde Danny dan ook, ‘Ik kwam vandaag eigenlijk om te oefenen dus dit komt mooi uit!’ Red deed al een demonstratie van wat hij kon en Danny bleef eerst alleen maar kijken. Hij bleef rustig staan, maar zijn ogen straalden bewondering uit. Die Red, die was wel goed, zeg! Hij grijnsde toen hij opeens vlak voor hem stopte en Danny recht in de vriendelijk, maar uitdagende ogen van Red keek. ‘Ohw, dus dit was een uitdaging?’ lachte hij onheilspellend. ‘Wel, kom maar op dan!’ Danny sprong op zijn skateboard en rolde naar de schans. Hij klom de trap op en liet zichzelf daar bovenaan naar beneden glijden. De snelheid was onvoorstelbaar en eenmaal bovenaan zakte Danny door zijn knieën en pakte toen snel, maar op professionele wijze de rand van de baan vast waardoor hij niet helemaal de lucht in vloog, maar zijn skateboard wel waardoor hij bijna helemaal ondersteboven stond. Hij lachte. De sensatie gierde door zijn lichaam, maar zoals bij alle ’grote’ stunts verloor je snel de kracht om ze langer vol te houden dus liet Danny zich op het juiste moment weer vallen. De wieltjes van het skateboard kwamen netjes op de schans terecht en hij rolde weer met volle vaart naar beneden. Bij de volgende sprong hield hij zich niet meer vast, maar sprong omhoog, zelfs van zijn skateboard af waardoor hij heel even op zichzelf in de lucht hing, maar kwam toen weer op het skateboard terecht waarna hij weer naar beneden reed. Hij schraapte met zijn voet over de grond om de vaart te verminderen en stopte toen hij helemaal beneden was. Hij hijgde en had een vrij rood hoofd van de inspanning. Danny keek Red breed lachend aan en stak zijn hand in de lucht. ‘Zo, dat is even wennen, maar ik kan het nog wel!’ Hij hijgde nog even na en veegde met zijn arm over zijn verwarmde gezicht om ietsje af te koelen. Opeens veranderde zijn blik in weer wat meer ontdeugend. ‘Oké dan, nu niet meer patsen! Zullen we dat schatje samen nemen?’ Danny knikte even richting de schans om duidelijk te maken waarover hij het had en lachte Red toen toe. Coole gozer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Red

Red


Aantal berichten : 44
Punten : 9504
Reputatie : 2
Registratiedatum : 18-06-11

Anime Profiel
Leeftijd: 18 jaar
Geslacht: Man
Soort: Mens

Don't give a damn about what they say. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give a damn about what they say.   Don't give a damn about what they say. Emptydo sep 01, 2011 7:20 am

Genietend keek Red richting Danny. Ja, hij kon er echt van genieten als iemand aan het skateboarden was. Hij vond dat Danny het echt professioneel deed. ‘Cool!’ zei Red dan ook, terwijl hij naar Danny bleef kijken. Zijn grapje had hij maar gewoon weggewuifd. Ergens was het ook wel geestig geweest, maar goed. Hij grinnikte even. ‘Jij kunt er ook aardig wat van!’ vond hij en hij glimlachte Danny vriendelijk toe. Eindelijk had hij iemand ontmoet waarmee hij goed kon praten, kon lachen en die ook nog eens even sportief was als hemzelf. Hij bleef kijken naar Danny. Schatje? Had hij had over een meisje? Red voelde zijn wangen kleuren en keek opzij. Oh, hij had het over de schans. Hij liet zijn verwarring en zijn ontdekking niet merken en knikte. ‘Laten we dat dan maar doen!’ zei hij lachend. Zijn rode wangen waren gelukkig verdwenen, al even snel als ze gekomen waren. Hij zette zijn skateboard neer. Hij ging dat ‘schatje’ dan maar eens nemen, zoals Danny het noemde. Hij begon te rijden op de wieltjes richting de schans en zette zich op het juiste moment af. Hij vloog door de lucht en kwam even later weer handig neer. Hij sprong op de grote schans heen en weer en maakte steeds meer balans en vaart, zodat hij lekker overal een beetje kwam met zijn skateboard. Hij duwde zijn lichaam tegen het board zodat hij omhoog schoot. Hij sprong van zijn skateboard, hield zijn hand naar beneden om zijn board vast te houden, liet zijn voeten even in de lucht gaan, zette die daarna weer op het board neer en ging in volle vaart weer naar beneden. Hij voelde de adrenaline door zijn aderen gaan en sloot genietend zijn ogen, iets wat voor een beginner een fatale fout geweest zou zijn.

Slippend – het klonk toch ongeveer zo toen hij zijn voet neerzette en niet meteen rende, mede dankzij dat hij niet genoeg kracht zette om stil te staan – kwam hij bij Danny tot stilstand. ‘Ik heb het schatje genomen,’ zei hij lachend. Hij vond het wel een geestig woord. Ook in de zin van hoe Danny hem gebruikte viel hem totaal niet tegen. Danny was een beetje hemzelf, maar ook met compleet andere delen aan zich. Red liet zijn ogen zakken naar Danny en zette zich op de schans neer. ‘Probeer maar over me heen te springen,’ zei Red en in zijn ogen was zelfzekerheid te zien. Hij had het nodig, wilde hij zijn vertrouwen in Danny niet schenden. Vol vertrouwen keek hij Danny aan. ‘Kom maar, je kunt het,’ moedigde hij Danny aan en hij glimlachte naar de zwartharige jongen, waarna hij zich schrap zette.



- Ik dacht eerst de hele tijd dat Danny een engel was Razz Don't ask me why, stupid reason Razz En ik zit met het liedje 'Prison break Anthem' in mijn hoofd Razz -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Don't give a damn about what they say. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give a damn about what they say.   Don't give a damn about what they say. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't give a damn about what they say.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ayano, dont call me anything else

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime Angels :: Aarde :: Vrije tijd :: Pleintje-
Ga naar: