Anime Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anime Angels


 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Verhaallijn 'On the worst day of my life, my life did finally began'

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Alyss

Alyss


Aantal berichten : 9
Punten : 9548
Reputatie : 0
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 26

Anime Profiel
Leeftijd: 11 jaar
Geslacht: Meisje
Soort: Mens

Verhaallijn  'On the worst day of my life, my life did finally began' Empty
BerichtOnderwerp: Verhaallijn 'On the worst day of my life, my life did finally began'   Verhaallijn  'On the worst day of my life, my life did finally began' Emptydi jun 28, 2011 8:34 am

(Ik ben echt heel slecht in het namen voor verhaallijnen verzinnen)

Hai mensjes,
Ik had inspi en heb toen een verhaallijn geschreven, dus dit is hm geworden:

Verhaallijn:
Dit is mijn verhaal, niet het verhaal over mijn leven maar over mijn dood. Het begint op de dag dat ik zonder dat ik het merkte telkens een beetje begon te streven, de dag waarop mijn laatste familie stierf en ik van mijn geboorte plaats vertrok en voor het eerst in mijn leven de wijde wereld in trok. Eigenlijk was het de dag waarop mijn leven echt begon en ik als een pas geboren lammetje op eigen benen moest gaan staan, weg van de bescherming van mijn familie, vrijgesteld aan de boze wolf. Op die dag stierf mijn oma, de enige in mijn hele familie die ooit om mij gegeven heeft. Voor mijn gevoel was het het einde van de wereld, maar eigenlijk begon het toen, op de naarste dag van mijn leven, mijn leven pas echt.


Nadat haar laatste familie, haar oma sterft besluit Emerald haar geboorte plaats te verlaten en gaat ze op reis. Na een jaar gereisd te hebben komt ze aan in AA waar ze eigenlijk ze besluit een nieuw leven op te bouwen, maar dat blijkt moeilijker dan het leek ze kan haar draai niet goed vinden en heeft het idee dat iedereen haar haat. Maar dan ontmoet ze ene jongen waar ze al snel heel goed bevriend mee word. Ze gaat steeds meer met hem om en haar leven lijkt weer beter te gaan. Wat ze echter niet weet is dat –naam vriend- een vijand heeft, maar dan ook een aartsvijand, hij heeft wel eens gevechten met –naam vijand- gehad en daar littekens aan over gehouden. Op een avond is Emerald alleen in de stad, bij een disco, waar ze –naam vriend- plotseling ziet, ze wil naam hem toe gaan maar ze ziet een jongen (vijand) met een mes -naam vriend- besluipen en probeert dan –naam vriend- te waarschuwen wat niet lukt dus besluit ze zelf actie te nemen en probeert het mes van –naam vijand- af te nemen waarbij ze gewond raakt en vervolgens sterft. –naam vriend- is er kapot van totdat er op een ochtend een meisje in zijn raam kozijn zit, en bruin harig meisje, Emerald, zij is omdat ze haar leven voor hem heeft gegeven zijn bescherm engel geworden.

Personen nodig:
-Emerald: zij komt nieuw in AA waar ze bevriend raakt met –vriend- en ook sterft -gespeeld door Alyss-
-vriend: een jongen die goed bevriend raakt met Emerald en zij word zodra ze gestorven is zijn beschermengel
-vijand: dit is ook een jongen maar die is aartsvijanden met –vriend- en probeert hem op het laatst te vermoorden maar –vriend- sterft er niet bij maar Emerald
-mensen die Emerald op school ontmoet en waar ze niet zo heel goed mee om kan gaan

Overzicht topics:
Topic 1:
Hier in komt Emerald in AA aan en ontmoet ze –vriend-
Topic 2:
Hierbij komt Emerald voor het eerst op school, hier kan iedereen reageren
Topic 3
Hierin zijn Emerald en –vriend- gewoon samen op stap, hier kan iedereen reageren
Topic 4
Hierin gaat Emerald alleen op stap naar een disco en ziet ze –vijand- die –vriend- wil vermoorden en sterft ze uiteindelijk zelf
Topic 5
Hierin word –vriend- op een ochtend wakker en zit Emerald, die nu zijn beschermengel is in zijn raam kozijn



Laatst aangepast door Alyss op wo jun 29, 2011 7:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimée
Admin
Aimée


Aantal berichten : 100
Punten : 9641
Reputatie : 0
Registratiedatum : 21-04-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Bussum N.H.

Anime Profiel
Leeftijd: 15
Geslacht: Girll. :3
Soort: Engel

Verhaallijn  'On the worst day of my life, my life did finally began' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn 'On the worst day of my life, my life did finally began'   Verhaallijn  'On the worst day of my life, my life did finally began' Emptydi jun 28, 2011 9:07 am

Geaccepteerd. ^^

Maar op de voorwaarde dat de aangemaakte accounts ook actief blijven, en niet alleen voor de Verhaallijn worden gebruikt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://alagaesiastory.actieforum.com
Icicle
Moderator
Icicle


Aantal berichten : 208
Punten : 9727
Reputatie : 0
Registratiedatum : 08-06-11
Leeftijd : 27

Anime Profiel
Leeftijd: 17 jaar
Geslacht: Meisje
Soort: Mens

Verhaallijn  'On the worst day of my life, my life did finally began' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn 'On the worst day of my life, my life did finally began'   Verhaallijn  'On the worst day of my life, my life did finally began' Emptydi jun 28, 2011 6:07 pm

Leuk [^^] Ik stem in met Aimée. Ik wil ze niet alleen voor de verhaallijn zien [^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss

Alyss


Aantal berichten : 9
Punten : 9548
Reputatie : 0
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 26

Anime Profiel
Leeftijd: 11 jaar
Geslacht: Meisje
Soort: Mens

Verhaallijn  'On the worst day of my life, my life did finally began' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn 'On the worst day of my life, my life did finally began'   Verhaallijn  'On the worst day of my life, my life did finally began' Emptydi jun 28, 2011 10:44 pm

Oke, bedankt!
Maar het is inderdaad wel de bedoeling dat die accounts gewoon bleven leven en bestaan.
Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verhaallijn  'On the worst day of my life, my life did finally began' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn 'On the worst day of my life, my life did finally began'   Verhaallijn  'On the worst day of my life, my life did finally began' Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verhaallijn 'On the worst day of my life, my life did finally began'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Life isn't for ever, except for an Angel
» New house, new boy, new life

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime Angels :: Algemeen :: Overig :: Verhaallijn-
Ga naar: