Anime Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anime Angels


 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Kati komt zich voorstellen :D

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Itami

Itami


Aantal berichten : 6
Punten : 9422
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-06-11
Leeftijd : 27

Anime Profiel
Leeftijd: 17 jaar
Geslacht:
Soort: Mens

Kati komt zich voorstellen :D  Empty
BerichtOnderwerp: Kati komt zich voorstellen :D    Kati komt zich voorstellen :D  Emptyma jun 27, 2011 10:22 pm

Ik kom me ook even voorstellen Very Happy

Mensen zijn namelijk nieuwsgierig naar de persoon die achter de computer zit! (Ik toch Smile )

Naam: Kati, wordt vaak verkeerd geschreven en uitgesproken. Ik ben nu al een tijdje gestopt met het ‘verbeteren’ van mijn naam. Ik reageer dus op verschillende variaties ervan. Smile

Leeftijd: Ik ben geboren op 09-01-1997 wat mij dus 14 jaar maakt.

Geslacht: Hopelijk (voor mij) hebben jullie gemerkt dat ik vrouwelijk ben.

Familie: Een oudere zus; Ayla (rare namen zitten in de familie), mijn mam heet Yolanda en paps heet Erik. Voor de rest heb ik nog een heleboel andere familieleden, maar die zullen jullie niet erg boeien.

Huisdieren: twee katten; Tijger en Micha en twee konijnen; Nelleke en Euhm. (Geschreven zoals het daar staat. xD )

Karakter: Thuis ben ik een heel ander mens dan op school ofzo. Op school ben ik namelijk erg stil, lach ik nergens om en ben ik heel serieus. Ik haat het wanneer iets onordelijk is en vertrouw bijna niemand. Ik sta helemaal niet graag in de belangstelling. Thuis ben ik een beetje saddistisch, wat mij gemakkelijk geamuseerd maakt. (ik lach om films die serieus bedoeld zijn, oorlogfilms zijn ook geweldig.) Ik lach dus erg vaak en echt om alles. Zit ik vol zelfvertrouwen en laat ik alles rondslingeren, ik ben dan ook erg luidruchtig en mensen moeten vaak de kamer verlaten omdat mijn ego te veel plaats inneemt. (it’s huge!! Ö ) Kortom, ik ben thuis juist het tegenovergestelde.



Je kunt altijd nog vragen stellen. Ik beantwoord ze graag. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Icicle
Moderator
Icicle


Aantal berichten : 208
Punten : 9727
Reputatie : 0
Registratiedatum : 08-06-11
Leeftijd : 27

Anime Profiel
Leeftijd: 17 jaar
Geslacht: Meisje
Soort: Mens

Kati komt zich voorstellen :D  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kati komt zich voorstellen :D    Kati komt zich voorstellen :D  Emptyma jun 27, 2011 10:26 pm

Welkom, Kati! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kati komt zich voorstellen :D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dan zal ik me ook maar is voorstellen! X'D

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime Angels :: Algemeen :: Voorstellen :: RL-
Ga naar: