Anime Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anime Angels


 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Broken fate/hand/dreams

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Seth

Seth


Aantal berichten : 498
Punten : 10797
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-04-11

Anime Profiel
Leeftijd: NET 16 :D
Geslacht: man
Soort: Engel

Broken fate/hand/dreams Empty
BerichtOnderwerp: Broken fate/hand/dreams   Broken fate/hand/dreams Emptyma jun 27, 2011 2:11 am

Seth stond daar rustig en had net gedanst met Krystal, het was een mooie en leuke avond alleen ergers voelde Seth zcih niet goed met wat er allemaal om hem heen gebeurde. Seth bevond zich bij een tafel waar hij wat te drinken had gepakt. 'Seth... weg hier nu.' klonk de stem dreigend bij zijn oor. Lillith stond naast hem, ontzichtbaar voor mens en engel op Seth na. 'Het is hier niet veilig.. Er gaat iets gebeuren. ik voel het, ik merk het, ik weet het zeker.' zei Lillith kwaad tegen Seth die enkel zijn schouders had opgehaald. Lillith duwde boos haar nagels in zijn arm, het begon te bloedden maar Seth negeerde het, boos op wat ze eerder die avond had uitgehaald bij hem en Krystal. Ze had namelijk Seth achterover geduwd en toen Krystal getracht op hem te duwen voor de grap maar alsnog was het neit echt leuk geweest. Lillith was een bemoeial en een vervelende ook. Seth liep weg en Lilltih snoof boos 'Rotjoch... dan niet. Als er iets met je gebeurd dan ga ik... niet...' en toen zweeg ze maar Seth hoorde de zin niet meer. Hij voelde een sterke aanwezigheid van nog andere engelen waaronder Mayaru en degene..... degene... Degene die hem moest vermoorden, Seth stond strak gespannen en riep Fimbulventr op .... gelukkig was die neit te zien voor mensen anders was eht paniek geworden hier en had hij nog grotere problemen gekregen met meerdere engelen.


-sorry voor powerplay maar anders gebeurt het nooit -.- -

(Mayaru, Marcus en Krystal)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Broken fate/hand/dreams
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime Angels :: Aarde :: School :: De gymzaal-
Ga naar: